« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در جشن نیکوکاری امسال تاکنون دو میلیارد و 211 میلیون تومان مشارکت کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از مردم استان در زمینه مشارکت در امر خیر و کمک به نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در هفته احسان و نیکوکاری تاکنون دو میلیارد و 211 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای اهدا به نیازمندان کمک کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: از کل کمک‌های جمع‌آوری‌شده 391 میلیون تومان نقد و مابقی کمک‌های کالایی شامل پوشاک لوازم خانه و سبد غذایی بوده است.

مبشری با اشاره به شعار جشن نیکوکاری امسال«عید را به خانه‌هایشان ببریم» گفت: جشن نیکوکاری امسال، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت مردم، به‌صورت غیرحضوری و به روش‌های پرداخت الکترونیکی برگزار شد. 

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در آستانه سال نو با توجه به اولویت‌بندی بین گروه‌های محروم و نیازمند  تحت حمایت توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  با اعلام اینکه ادارات کمیته امداد تا پایان سال و ایام نوروز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران  هستند، افزود: مردم برای دستگیری از خانوارهای بی‌بضاعت می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با مراجعه به سایتemdad.ir  و یا از طریق شماره‌گیری سامانه گیری #۰۷4*۱*۷۷۸۸* وجه موردنظر خود را پرداخت نمایند تا در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان خانواده‌های فقرا و نیازمندان کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: