« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
کهگیلویه و بویراحمد؛
فرماندار لنده با صدور پیامی درگذشت مادر شهید فریدون عوض پور را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار لنده با صدور پیامی درگذشت  مادر شهید  فریدون عوض پور را تسلیت گفت.


متن پیام سید خدادوست موسوی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه صبر و ایثار، بانوی مومنه خانزاده رستم پور ؛ مادر فداکار شهید والامقام ؛ فریدون عوض پور ، از دلاوران هشت سال دفاع مقدس، موجب تألم و تاثر خاطر فراوان شد.

زنده یاد بانو خانزاده رستم پور از جمله مادران عزتمند شهدا بود که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) و با تاسی به سیره‌ی حضرت صدیقه‌ی کبری، فاطمه زهرا (س) فرزند شجاع و انقلابی خود را در دفاع از ارزش‌ها . آرمان‌های انقلاب و کیان ایران اسلامی، تقدیم اسلام نمود.

مادران معظم شهدای والا مقام، مایه سربلندی ایران اسلامی هستند، همانان که با وفاداری بر سر آرمان‌های شهدا و گوش به فرمان، ولی فقیه زمان، موجب تداوم انقلاب اسلامی شدند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌ های محترم و سوگوار عوض پور و رستم پور، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان لنده تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده؛ رحمت واسعه، رضوان الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده
 23 اسفند ماه 1398
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین