« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
اسدالله ربانی مهر - غبارغم برود حال خوش شودحافظ
اقدام جوان ایرانی در "ووهان چین"بازتاب زیادی در رسانه های دنیا داشت و جوانمردی و انسانیت و ایثار این جوان ایرانی موردتوجه قرار گرفت....
پایگاه خبری آوای رودکوف- اسدالله ربانی مهر:زمانی که نام شهر ووهان چین به عنوان مرکز بیماری کرونا در اواخردسامبرمیلادی جهانی شد و قرنطینه شد؛همه خارجی ها این شهر را ترک کردند حتی ایرانی ها با هواپیمای اختصاصی به کشور برگشتند اما "سینا کرمی "جوان ایرانی که  در ووهان  در یک کافی شاپ کار می کرد ووهان را ترک نکرد و گفت :مردم اینجا نیازمند کمک هستند و من کنار مردم این شهر هستم  .

سینا کرمی روی لیوان های کافی شاپ شعارهایی چون "خسته نباشید پرستار"،"ووهان قوی باش"،"ووهان پیروز می شویم "،"بالاخره کرونا شکست می خورد"....در اقدامی جالب بسیاری از این نوشیدنی ها را برای پرستاران و پزشکان بیمارستانها فرستاد و به آنها روحیه داد.

این اقدام جوان ایرانی بازتاب زیادی در رسانه های دنیا داشت و جوانمردی و انسانیت و ایثار این جوان ایرانی موردتوجه قرار گرفت و سرانجام شاهد بودیم که کافی شاپ واکاندا ۳۴هزار ماسک روز گذشته به مردم ایران اهدا کرد و روی  نوشت :سینا وقتی ما در سختی بودیم ما را رها نکردی و اکنون ما سرزمین مادری شما"ایران"را رها نخواهیم کرد  و کنارتان هستیم .

بی شک در شرایط امروز که زندگی مردم به لحاظ روحی و روانی گرفتار این ویروس ناخوانده شده و شاهد مشکلاتی در کشور هستیم "جوانان ایرانی " می توانند هر کدام از آنها یک "سیناکرمی" باشند برای روحیه دادن و  کمک به کشور و این توانایی در همه جوانان ما وجود داردو ازاین دوره نیز عبور خواهیم کرد .

در آخر شعری از حافظ شیرین سخن:

جهان و هر چه در او هست سهل و مختصر است
زاهل معرفت این مختصر دریغ مدار

غبار غم برود حال خوش شود حافظ
تو آب دیده از این رهگذر دریغ مدار

به امید روزهای خوب .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین