« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
کهگیلویه و بویراحمد
به‌دنبال شیوع بیماری کرونا جلسات متعدی از سوی شورای سلامت و ستاد مقابله با کرونا در شهرستان لنده تشکیل و فرماندار شهرستان لنده در این زمینه توصیه هایی به مردم داشتند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:ویروس کرونا که این روزها میهمان ناخوانده مردمان استان‌های کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد شده است سبب شد تا به سرعت ستاد مقابله با کرونا در شهرستان لنده تشکیل و مردم و مسئولان در زمینه رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.


در همین زمینه گفتگویی داشتیم با مهندس موسوی فرماندار شهرستان لنده تا اخرین اقدامات و مصوبات جلسات شورای سلامت و ستاد مقابله با کرونا را برای مردم تشریح و توصیه های لازم را به مردم ارائه که در ادامه اهم این اقدامات را با هم مرور می کنیم.

فرماندار لنده گفت:به‌دنبال شیوع بیماری کرونا جلسات متعددی از سوی شورای سلامت و ستاد مقابله با کرونا در شهرستان لنده تشکیل که اهم مصوبات و اقدامات انها به شرح زیر می باشد:

 مصوبات و اقدامات :
-تفکیک وظایف بین دستگاهها

-تعطیلی مکانهای عمومی مثل سالن ها،باشگاهها،کافی شاپها،....

-ضدعفونی نقاط پرتردد شهر طی چندین بار در شبانه روز

-ضدعفونی تمام ادارات و نصب مایع ضدعفونی کننده در ورودی ادارات و بانکها

 -تولید آب ژاول توسط شرکت آبفای روستایی برای ضدعفونی

-راه اندازی ایستگاه غربالگری در ورودی شهر

-نصب چندین انشعاب آب و روشویی و مایع دستشویی در چندین نقطه از شهر

_تعطیلی مساجد و مدارس و دانشگاه

-تهیه بروشور و مطالب آگاهی بخش در خصوص کرونا و توزیع بین شهروندان

 جمع آوری دستفروشان و دوره گردها و هدایت به بیرون از شهرستان

توصیه:
سید خدادوست موسوی در ادامه با بیان اینکه باید به‌دور از استرس و واهمه کرونا را جدی گرفت و با رعایت نکات بهداشتی، از شیوع این ویروس جلوگیری نمود به شهروندان توصیه کرد: از تجمع در خیابان،مکان عمومی،مغازها خودداری و بهداشت فردی و اجتماعی را جدی بگیرند.

تقدیر از پرستاران و پزشکان خط مقدم مبارزه با کرونا
فرماندار لنده در پایان ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان برای مداوای بیماران کرونایی در سطح کشور اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی از سر اخلاص و با تمام وجود در خط مقدم خدمات رسانی شبانه روزی به هموطنان قرار دارند و مسوولان و مردم، قدردان و سپاسگزار روحیه فداکارانه و ایثارگرانه آنها خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: