« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
در پی شیوع بیماری کرونا؛
براساس دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی اسکان مسافر در مکان‌های گردشگر‌پذیر استان نیز ممنوع است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد در بازدید از خانه‌مسافرهای شهر یاسوج، اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هرگونه پذیرش مسافران و گردشگران در خانه‌مسافرهای کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 محمد حسین‌زاده افزود: همچنین براساس دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی اسکان مسافر در مکان‌های گردشگر‌پذیر استان نیز ممنوع است.

  حسین‌زاده با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد به صورت روزانه از مکان‌های گردشگری استان بازدید می‌کنند، از مردم خواست هرگونه تخلف در تاسیسات گردشگری را به این اداره‌کل گزارش دهند.

وی عنوان کرد: بر اساس جدیدترین اطلاعیه ستاد خدمات سفر کشور، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های نوروزی نیز تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی و همکاری مردم این مرحله سخت را نیز پشت سر بگذاریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: