« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
سیاسی
جمعی از فرهنگیان جانباز و ایثار گر شهرستان لنده در تجمعی مسالمت آمیز نسبت به طرح رتبه بندی معلمان اعتراض و خواهان احقاق حق خود شدند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعی از فرهنگیان جانباز و ایثار گر شهرستان لنده در تجمعی مسالمت آمیز نسبت به طرح رتبه بندی معلمان اعتراض و خواهان احقاق حق خود شدند .

معلمان جانباز و ایثارگر شهرستان لنده مدعی هستند که در طرح رتبه بندی  که حدود سه ماه است اجرا شده؛ نگارش ارسالی  برای معلمان جانباز و ایثار گری که از امتیاز همترازی ویژه استفاده نمودند دچار مشکل می باشد که در این مدت سه ماه با وعده های امروز و فردا هنوز اصلاح و ارسال نگردید و هم اکنون طرح افزایش ۵۰ درصدی نیز شامل حال انها نمی شود.

این دسته از فرهنگیان علاوه بر تجمع در مقابل آموزش و پرورش و فرمانداری با فرمانده سپاه ناحیه لنده نیز گفتگو نمودند.

علاوه بر معلمان ایثارگر ؛ معلمان بازنشسته آموزش و پرورش نیز به طرح رتبه بندی معلمان نیز معترض می باشند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
بیغش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
سلام.امروزه و با توجه به شرایط تورم افسار گسیخته،وضعیت معیشتی همه کارمندان دولت مناسب نیست. معلمان عزیز هم از قاعده مستثنی نیستند.اما بنظر میاد که دریافتی آنها همتراز و گاها از برخی ادارات دیگر هم بیشتر است.کمی صبور باشید.آیا بنظر شما سایر کارمندان که امکان اعتراض و تجمع ندارند،چه کنند؟آیا آنها از وضع معیشتیشان راضی اند؟
بیغش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
1
0
مدیر آوای رودکوف سلام.

سیچه نظرمو پخش نکردی،عموجان؟!!
مدیر پایگاه سلام
به محض رویت منتشر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: