« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
با انتشار بیانیه ای انجام گرفت:
و امروز نیز این سبز پوشان عزیز در کنار سفید پوشان سخت کوش ؛ مشغول مبارزه با بیماری کرونا هستند تا سلامتی وارامش را به جامعه بازگردانند....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شهردار لنده طی یاداشتی از سپاه ناحیه لنده به خاطر پاکسازی و ضدعفونی کردن معابر عمومی شهر تقدیر و تشکر نمود.

متن این یاداشت به شرح زیر است:

همواره در طول چهل ساله انقلاب برادران  عزیز ما در سپاه در همه مشکلات ومصائب وگرفتاریها در کنار مردم ودر خط مقدم بودند ودر عمل وبا ایثارگری خود این موضوع را ثابت کردند وسلامتی وزنده ماندن مردم و جان مردم را بر جان خود ترجیح دادند وجان و مال وفرزندان این مملکت را حتی برجان ومال وفرزندان خود ارجح دانستند وامروز نیز این لباس سبزهای عزیزما در کنار لباس سفیدهای سخت کوش ما مشغول مبارزه با بیماری کرونا هستند تا سلامتی وارامش را به جامعه بازگردانند.

اینجانب از برادران عزیز سپاه لنده بخصوص برادران حوزه اطلاعات سپاه که در این روز جمعه اقدام به سم پاشی وضدعفونی نمودن ادارات وبویژه ساختمانهای شهرداری نمودند صمیمانه تشکر میکنم وازخداوند متعال سرافرازی وبهروزی را برای سپاه مقتدر ارزو دارم.

مشهدی زاده شهردار لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین