« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
رئیس آموزش و پرورش خبر داد:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده از پاکسازی و ضدعفونی کردن مدارس و مراکز پیش دبستانی شهرستان، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:علی جاویدان روز جمعه در گفت و گو با "آوای رودکوف" گفت: تعطیلی مدارس، فرصت خوبی برای جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا با انجام عملیات ضدعفونی است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده بیان کرد:مسولین مدارس با همکاری نیروهای ستادی اداره تلاش خود را برای  برای ضدعفونی کردن  تجهیزات و فضاهای مورد استفاده عمومی مانند وسایل عمومی آزمایشگاهی، ورزشی، موس و صفحه کلید رایانه، دستگیره درها و فضاهای عمومی و سرویس‌های بهداشتی آغاز نموده که در حال حاضر عملیات ضدعفونی در بسیاری از مدارس عملیاتی شده و در تعدادی دیگر نیز در حال انجام است.

دکتر جاویدان به دانش آموزان توصیه کرد، از لیوان‌های شخصی یا لیوان‌های یکبار مصرف استفاده کنند و دست‌های خود را مدام بشویند و دست‌های خود را به چشم ها، بینی و دهان وارد نکنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: