« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
انتخابات
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور این استان با مشارکت و حضور بیش از ۷۰درصدی در پای صندوق های اخذ رای درانتخابات یازدمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ دوم اسفند امسال رتبه نخست کشور را در زمینه میزان مشارکت به خود اختصاص داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:احد جمالی ضمن قدردانی حضور پرشور و حماسی مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان در انتخابات دوم اسفندماه و مایوس کردن و خنثی سازی توطئه ها و ترفندهای دشمنان این نظام در کمرنگ کردن حضور مردم، گفت: استان خراسان جنوبی نیز با ۶۶.۱۳ دهم درصد رتبه دوم مشارکت در این دوره از انتخابات را از آن خود کرد.

جمالی ابراز داشت: تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان۵۴۳ هزار و ۶۹۵نفر بودند که۲۷۰ هزار و۹۵۳نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست آوردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مجموع آراء ماخوذه در سه حوزه اصلی و پنج حوزه فرعی استان ۳۷۵ هزار و ۸۷ رای بوده که نسبت به جمعیت واجد شرایط استان، مشارکت مردم در انتخابات ۷۰ درصد بوده است.

رحمانی فضلی وزیر کشور اخیرا در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به بیشترین درصد و کمترین درصد مشارکت در انتخابات گفت: بیشترین درصد مشارکت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۷۰ درصد و کمترین مشارکت هم به استان تهران با ۲۶/۲ درصد مربوط است.

جمالی همچنین یادآور شد: درحوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مهدی روشنفکر با کسب۶۶هزار و۸۹۵رای به عنوان منتخب مردم  به مجلس یازدهم راه یافت.

وی با بیان اینکه سید محمد موحد با کسب ۷۵هزار و۸۵۰رای از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مجلس یازدهم راه یافت، اظهار داشت: از حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز غلامرضا تاجگردون با کسب۳۸هزار و۴۲۲رای از مجموع۷۶هزار و۵۲۸رای صحیح ماخوزه به عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه پیدا کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند.

جمالی اظهار داشت: ۸۰۴ شعبه اخذ رای برای این دوره در استان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۳۹۴ شعبه ثابت و ۳۱۰ شعبه سیار است.

وی افزود: از مجموع شعب اخذ رای در استان، ۲۴۹ شعبه در شهرستان بویراحمد، ۱۷۰ شعبه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰۷ شعبه در شهرستان گچساران، ۷۱ شعبه در شهرستان بهمئی، ۵۸ شعبه در شهرستان دنا، ۶۴ شعبه در شهرستان چرام، ۳۸ شعبه در شهرستان لنده و ۴۶ شعبه در شهرستان باشت پیش بینی شده است.


منبع:ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
اما کاش سالم برگزار می شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
خیلی زشت است که رای مردم خرید و فروش شود.
متاسفم برای نمایندگان که هدفشون برد بود به هر طریقی و با هر قیمتی
کهگیلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
کاش میشد آراء را غربال کرد . آرای سالم و آرای نا سالم ( خانگی ، خریدنی ، زورکی )
تا سیه روز شود هر که در او غش باشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: