« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
به قلم دکتر محمد جواد کیانی؛
حل دغدغه های مردم از جمله حضور فعال در صحن مجلس،حضور مداوم در منطقه ، پیگیری حل مشکلات حوزه انتخابیه ، محلی و منطقه ای با تشکیل شوراهای مشورتی و فراکسیون نمایندگان جنوب و زاگرس نشین در مجلس قابل حصول است و انتظار می رود جناب آقای روشنفکر آغازگر این راه دشوار باشند.
پایگاه خبری آوای رودکوف-دکتر محمد جواد کیانی: به منتخب مردم بویراحمد و دنا جناب آقای حاج مهدی روشنفکر تبریک خالصانه عرض کرده و امیدواریم امانت دار اعتماد مردم بوده و موفقیت ایشان را در راستای رشد و توسعه منطقه از خداوند منان مسئلت می نمایم.

همچنین تبریک ویژه دارم به حامیان جریان ندای وحدت که با دوری از مرزبندیهای سیاسی، طایفه ای و قومی با اتکا بر محور اتحاد و عزت بویراحمد و دنا با تلاش مستمر و خالصانه خود مسیری جدید را در افق سیاسی بویراحمد بر مبنای شایسته سالاری و مبارزه با طایفه سالاری گشودند.


حل دغدغه های مردم از جمله حضور فعال در صحن مجلس،حضور مداوم در منطقه ، پیگیری حل مشکلات حوزه انتخابیه ، محلی و منطقه ای با تشکیل شوراهای مشورتی و فراکسیون نمایندگان جنوب و زاگرس نشین  در مجلس قابل حصول است و انتظار می رود جناب آقای روشنفکر آغازگر این راه دشوار باشند.

 به کاندیدای دیگر که با حضور فعال خود تنور انتخابات را گرم نگهداشتند و با رعایت اخلاق انتخاباتی سعی در برگزاری انتخاباتی سالم داشتند ، خسته نباشید گفته واز تلاشهای شبانه روزی آنان برای برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات تشکر ویژه عرض می نمایم .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
مرسی از جناب دکتر کیانی و همه ی حامیان دکتر روشنفکر و ایل بزرگ تامرادی و تبریک ویژه به جناب حاج روشنفکر عزیز
یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
درود بر دکتر کیانی ک تو این مسیر ندای وحدت سنگ تمام گذاشتن
بستام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
به امید تحقق همه اهداف گفته شده
تشکر از اقای کیانی برای نوشته خوبشان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: