« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور کمک به خانواده های نیازمند در آستانه سال نو، جشن نیکوکار امسال با شعار« عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،اولین جلسه جشن نیکوکاری با حضور نمایندگان آموزش‌وپرورش، بسیج دانش‌آموزی، بسیج سپاه و سایر اعضاء در دفتر مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: جشن‌های کمیته امداد ازجمله جشن نیکوکاری، از رویدادهای ملی این نهاد برای توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.  


وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود، افزود: این جشن در روزهای 14 اسفند در مدارس، 15 اسفند در سطح شهرها و 15 اسفند در مصلاهای نمازجمعه استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت نیازمندان برگزار می‌شود.

مبشری با اشاره به اینکه همه آحاد جامعه ازنظر دینی و اجتماعی ملزم هستند که به نیازمندان رسیدگی کنند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که امسال رویکرد بهتر و مؤثرتری در زمینه برگزاری این جشن داشته باشیم و بتوانیم خدمتی درخور جامعه هدف در آستانه عید نوروز به آنان ارائه دهیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به استفاده از ظرفیت مردم، خیران و دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از نیازمندان جامعه اشاره و بیان کرد: از همه مردم خیر و نوع‌دوست استان دعوت می‌کنیم تا با حضور و مشارکت در جشن نیکوکاری در آستانه سال نو شادی را مهمان خانه‌های نیازمندان کنند.

 محمد اسلامی منش معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه هدف از برگزاری از جشن نیکوکاری را برقراری عدالت اجتماعی، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برای کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید اعلام و گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته 315 میلیون تومان نقدی و سه میلیارد و 700 میلیون تومان به‌صورت غیرنقدی جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی تأکید کرد: امید است که با برنامه‌ریزی مؤثر و بهتر و همکاری همه‌جانبه مردم خیر و نیکوکار استان، امسال بتوانیم مبلغی بیش از سه برابر سال گذشته برای کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری جمع‌آوری کنیم.

اسلامی منش تأکید کرد: به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان به جشن نیکوکاری امسال 80 هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان توزیع می‌شود.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار همچنین می توانند برای کمک به نیازمندان استان، کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه پیامکی #8877* که از روز اول اسفند به جشن نیکوکاری اختصاص می‌یابد، پرداخت کنند.

شایسته ذکر است در پایان این جلسه، اعضاء حاضر به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری امسال در استان پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: