« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس تفاهم‌نامه این نهاد و سازمان زندان‌ها، امورات مددکاری خانواده‌های مددجویان با سرپرست زندانی به مددکاران سازمان زندان‌ها واگذار می‌شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، علی حسن مظاهری رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص چگونگی ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند با سرپرست زندانی و همچنین بر مبنای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در نظر است ، به استناد ماده (39) برنامه ششم امداد نسبت به برون‌سپاری امورات مددکاری خانواده‌های زندانی سراسر کشور با محوریت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اقدام شود. 

مظاهری بابیان اینکه هماهنگی بین سازمانی در قالب کارگروه استانی و ادارات اجرایی برای انجام واگذاری پرونده‌های خانوارهای گروه هدف انجام می‌گیرد، گفت: باید محدوده جغرافیایی فعالیت اداره کل زندان‌های استان با ادارات اجرایی کمیته امداد مشخص شود که چه تعداد از ادارات اجرایی امداد را پوشش دهد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی با اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان برای تعیین زمان ارائه آموزش‌های لازم به مددکاران سازمان زندان‌ها از طریق اداره کل کمیته امداد استان و ادارات اجرایی انجام می‌شود، افزود: کلیه دستورالعمل‌ها، قوانین و مقررات اجرایی در کمیته امداد که مربوط به ارائه خدمات به مددجویان است، برای مددکاران سازمان زندان‌ها در قسمت قوانین و مقررات سیستم جامع خدمات امداد قابل‌دسترسی می شود.

مظاهری بابیان اینکه کلیه مدارک مربوط به خانوارهای سرپرست زندانی اعم از کمک‌معیشت بگیر، برنامه رفع یا کاهش فقر مطلق(تبصره 14) و چندخدمتی زمان‌دار در کمیته امداد نگهداری می‌شود، تصریح کرد: پرونده الکترونیکی خانوارهای سرپرست زندانی، مطابق با روش اجرایی در سیستم جامع خدمات امداد به مددکاران سازمان زندان‌ها در محدوده جغرافیایی هر اداره اجرایی تخصیص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: گفت: از مهم‌ترین وظایف اداره کل زندان‌ها در این تفاهم‌نامه، پذیرش و ثبت‌نام خانوارهای جدید دارای سرپرست زندانی در سیستم جامع خدمات امداد، انجام تحقیق و سرکشی از منزل، تحقیق مجدد از خانوارها، جمع‌آوری اطلاعات خانوار و شناسایی نیازهای خانوارها و ثبت در سیستم جامع خدمات امداد، ثبت درخواست خدمت متناسب با نیاز خانوار و سوق دادن خانواده‌ها به سمت توانمندسازی و بازگشت به زندگی عادی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین