« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
انتخابات؛
فرماندهی انتظامی شهرستان لنده گفت: دیدگاه ما در امنیت انتخابات دیدگاه بی طرفانه و در چارچوب نظم و مقرراتی است که باید اجرا شود کاندیدای مجلس از راه اندازی کاروانهای خودرویی و پیاده روی خوداری کنند ...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در بخشی از پیام سرگرد فرزین جمشیدی  فرماندهی انتظامی شهرستان لنده خطاب به نامزدهای انتخابات و حامیان آنها آمده است:همانطوری که مستحضر هستید امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است ما هم ضمن دعوت از همشهریان عزیز به حضور حداکثری و پر شور پای صندوقهای رای با بسیج کلیه نیرو ها و امکانات و ظرفیتها تلاش می کنیم تا با برقراری امنیت مطلوب که دغدغه همه مسولیت و دست اندرکاران انتخابات هست زمینه  حضور حداکثری پای صندوقهای رای را فراهم آوریم .

در این راستا تمهیدات لازم انتظامی و ترافیک در شهرستان پیش بینی شده است دیدگاه ما در امنیت انتخابات دیدگاه بی طرفانه و در چارچوب نظم و مقرراتی است که باید اجرا شود کاندیدای مجلس از راه اندازی کاروانهای خودرویی و پیاده روی خوداری کنند چرا که نیروی انتظامی شدیدا برابر قانون در این رابطه برخورد میکند مسولین ستادهای انتخابی مقررات را رعایت کنند ایجاد آلودگی صوتی و راه بندان و گره گرافیکی نکنند.

ستادهای انتخاباتی نباید نزدیک به هم باشند و از انجام اقدامات تنش زا بین طرفداران خودداری شود .

نصب هرگونه پوستر و یا بنر تبلیغاتی کاندیدها بروی علائم راهنمایی و رانندگی ممنوع بوده و با خاطیان برخورد وبه مقام قضایی معرفی می شود.

پلیس با افرادی که با وسایل نقلیه مرتکب حرکات نمایشی شوند برخورد قانونی می نماید وسایل نقلیه ای که با حرکات نمایشی و مارپیچ باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان به خصوص در ایام انتخابات شوند توقیف و رانندگان به مراجع قضایی معرفی میشوند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: