« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
دکترامید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با همراهی جمعی از مدیران این سازمان از بخش های مختلف دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد .
پایگاه خبری آوای رودکوف:دکترامید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با همراهی جمعی از مدیران این سازمان از بخش های مختلف دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد .

در این بازدید یک روزه ، وی پس از قرائت فاتحه و زیارت مزار شهید گمنام ، در جریان پیشرفت های دانشگاه و جزییات برنامه جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان قرار گرفت و در ادامه از مراکز جوار دانشگاهی، پردیس پارک، کارگاه های آموزشی ، مزرعه تحقیقاتی گل نرگس  و طرح های عمرانی و محوطه سازی های در حال اجرای دانشگاه بازدید کرده و سپس با حضور در نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه به رایزنی و تبادل نظر پرداخت.


دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه در ابتدای این نشست در سخنانی کوتاه به همکاری های خوب دکتر حاجتی و نقش دانشگاه به عنوان محور توسعه منطقه جنوب شرق استان خوزستان اشاره کرده و گزارشی از وضعیت  فعلی دانشگاه ارائه نمود و در ادامه دکتر اصغری پری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه به بیان گزارشی از وضعیت دانشگاه و فعالیت های عمرانی صورت گرفته از سال 97 تا کنون پرداخت.

حجت الاسلام طواف معاونت استانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز از پیگیری برای راه اندازی مجمع خیرین دانشگاهی برای حل مشکلات این دانشگاه خبر داد.

دکتر حاجتی نیز در سخنان خود با تقدیر از فعالیت های عمرانی صورت گرفته در چند سال اخیر،تحولات صورت گرفته را محسوس اعلام کرده و افزود این تغییرات نتیجه زحمات تیم مدیریتی دانشگاه است.

وی با اشاره به حمایت های سازمان برنامه و بودجه استان از  پژوهش های علمی صورت گرفته در این دانشگاه، طرح پژوهشی گل نرگس را کاربردی اعلام کرده و از حمایت این سازمان از دیگر طرح های کارآفرینی و پژوهشی خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با اعلام کم بودن مبالغ  تخصیصی استان برای طرح های عمرانی در سال جاری، خواستار اولویت سنجی نیازهای دانشگاه شد تا  نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز آن اقدام شود و در پایان  اظهار امیدواری نمود در سال آینده کمک های بیشتری به این دانشگاه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: