« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
همزمان با دهه فجر انجام گرفت؛
به مناسبت دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور آمادگي و افزايش توان دفاعي و امنيتي، برنامه ميدان تير و آموزش تیراندازی با اسلحه ویژه كاركنان بسیجی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،به مناسبت دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور آمادگي و افزايش توان دفاعي و امنيتي، برنامه ميدان تير و آموزش تیراندازی با اسلحه ویژه كاركنان بسیجی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

در اين برنامه آموزشي که به همت بسیج کارکنان دانشگاه و حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهرستان برگزار شد 30 نفر از كاركنان بسیجی دانشگاه حضور داشتند و پس از آموزش نحوه صحیح تیراندازی، در منطقه میدان تیر حضور یافتند و با تشکیل خطوط میدان تیر به اجرای فرمان آتش پرداخته و تيراندازي با اسلحه كلاشنيكف را تمرين كردند ..

امیر حسین قاسمی مسئول بسیج کارکنان این دانشگاه هدف از برگزاری این برنامه ر ا ارتقاء سطح توانمندی بسیجیان، آشنایی با نحوه خشاب گذاری و خشاب برداری، آشنایی با تجهیزات نظامی، افزایش توان رزمی و فردی بسیجیان عضو پایگاه بسیج کارکنان عنوان کرده و افزود در کنار مباحث رزمی و دفاعی، این میدان تیر باعث توانمندی هر چه بیشتر بسیجیان خواهد شد.

وی افزود در این کارگاه پس از ارائه مطالب تئوری، آموزش عملی تیر اندازی برگزار شد که اعضاء  به صورت عملی با سلاح سازمانی اقدام به تیراندازی نمودند.

قاسمی در ادامه از حضور  بسیجیانی که در این برنامه نسبت به فراگیری آموزش های لازم همکاری داشته قدردانی کرده و آمادگی و بروز بودن کارکنان دانشگاه را یک امتیاز ویژه برای تامین امنیت میهن اسلامی دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: