« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
پایگاه خبری آوای رودکوف: کمتر از تعداد انگشتان یک دست به آغاز زمان تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس یازدهم فرصت باقی ست. گروه های سیاسی تقریبا تمام برنامه های خود را مدون کرده اند و آماده اند تا حضور هرچه قدرتمندانه تری در انتخابات داشته باشند و بتوانند سهم بیشتری از کرسی های سبز مجلس را از آن خود کنند.

اگرچه اصلاح طلبان اظهار می کنند که کاندیدایی برای رقابت با رقیب در انتخابات مجلس ندارد، اما روز گذشته لیستی 30 نفره که حدود 20 نفر آنها جزو گزینه های دسته اول این جریان بودند، منتشر شد و مابقی هم جزو چهره های حزبی جریان اصلاحات بودند. البته افراد دیگری هم از چهره های مربوط به حلقه های بعدی جریان اصلاح طلب وجود دارند ک در گزارش دیگری به معرفی آنها پرداخته خواهد شد. از طرفی اصولگرایان هم با دست بازتری در حال گذراندن مراحل نهایی تعیین لیست انتخاباتی خود هستند.

شورای ائتلاف اصولگرایان یک لیست 60 نفره را اوایل هفته معرفی کرد که در دوره های پالایشی مختلف و از بین گزینه های متعدد انتخاب شده اند. این لیست شامل 4 بخش روحانیون، زنان، جوانان و چهره های بالای 50 سال بود که طبق آنچه تعیین شده، مقرر شده است که ۳ روحانی، ۶ خانم، ۸ چهره شناخته شده یا ۵۰ سال به بالا و ۱۳ چهره جوان و جدید ۴۹ سال به پایین در فهرست نهایی و ۳۰ نفره قرار بگیرند.

اکنون اصولگرایان به یک لیست 35 نفره رسیده اند که 25 نفر آنها نهایی و انتخاب شده اند و رایزنی ها برای انتخاب 5 چهره دیگر ادامه دارد. انچه در ادامه می آید، لیست 35 نفره و نهایی شده توسط شورای ائتلاف اصولگرایان است که قرار بود تا روز جمعه گذشته 30 نفر از دل آن درآمده و به عنوان لیست نهایی معرفی شوند، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

روحانیون:
حجت الاسلام سید محمود نبویان
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم
حجت الاسلام سید رضا تقوی
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی
حجت الاسلام سید محمد آقا میری

زنان:
زهره الهیان
فرشته حشمتیان
سمیه رفیعی
فاطمه رهبر
الهام امین زاده
لاله افتخاری
عاطفه خادمی

جوانان:
محسن پیرهادی
مهدی وکیل پور
امیرابراهیم رسولی
سیدنظام موسوی
مالک شریعتی
سعید کرمی
احمد صادقی
محمدسعید احدیان
مجتبی توانگر
فرشاد مهدی پور
سیدامیر سیاح

چهره های بالای 50 سال:
سید مصطفی میرسلیم
محمد باقر قالیباف
الیاس نادران
سیداحمدرضا دستغیب
سید محمد حسینی
عبدالحسین روح الاامینی
حسین مظفر
غلامرضا خواجه سروی
مسعود زریبافان
محمد عباسی
رضا تقی پورانوری
علی احمدی

از بین روحانیونی که نام آنها در لیست 35 نفره آمده، دو نفر حذف می شوند که این موضوع بستگی به شکل گیری ائتلاف بین جبهه پایداری و سایر اصولگرایان دارد. از بین زنان هم طبیعتا یک نفر حذف خواهد شد. «سعید کرمی» به نمایندگی از مردم اسلامشهر و «احمد صادقی» به نمایندگی از مردم ری در لیست نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان جای گرفته اند و برخی چهره ها هم از بین افراد بالای 50 سال حذف خواهند شد.


تابناک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین