« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۰ طرح در بخش کشاورزی استان در دهه فجر امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛الیاس تاج‌الدینی صبح امروز در نشست با خبرنگاران به پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر امسال اشاره داشت و عنوان کرد: در دهه فجر امسال 40 طرح افتتاحی و کلنگ‌زنی با اعتبار 143 میلیارد و 117 میلیون تومان و اشتغال‌زایی یک هزار و 552 نفر داریم که از این تعداد، 35 طرح با اعتبار بالغ بر 64 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی یک هزار و 79 نفر افتتاحی و پنج طرح با اعتبار حدود 78 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 473 نفر کلنگ‌زنی هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد طرح بزرگ بسته‌بندی مواد غذایی در شهرستان کهگیلویه را از مهم‌ترین طرح‌های کلنگ‌زنی استان عنوان کرد و ادامه داد: روز گذشته نیز طرح بزرگ تامین آب اراضی باباکلان در سطح 580 هکتار افتتاح شد.

وی به خسارات سیل ابتدای امسال اشاره داشت و عنوان کرد: تاکنون 32 میلیارد تومان پرونده برای دریافت خسارات سیل به بانک‌ها معرفی کرده‌ایم که از این میزان، 10.5میلیارد تومان پرداخت شده است.

تاج‌الدینی گفت: در بحث تسهیلات تبصره 18 نیز 324 طرح با اعتبار 279 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی یک هزار و 34 نفر را  به بانک معرفی کردیم که از این میزان تاکنون هفت میلیارد تومان به 18 طرح پرداخت شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین