« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر:
با حضور مسولان استانی و شهرستانی15 پروژه عمرانی و 93 پروژه اقتصادی خرد در شهرستان لنده افتتاح یا کلنگ زنی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار ؛مدیران کل راه و شهرسازی ؛منابع طبیعی و آبفای شهری ؛فرماندار و شورای اداری شهرستان  15 طرح عمرانی در شهر لنده افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار لنده در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان لنده با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امروز و در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 108 پروزه شامل 15 پروژه عمرانی و 93 پروژه اقتصادی خرد که به همت نهادهای حمایتی(کمیته امداد - بهزیستی) ایجاد شده ؛ افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار  لنده افزود : پروژه راه لنده به تشان یکی از مهمترین پروژه های شهرستان است که قبل از دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر راه و مسولان استانی کلنگ زنی شده است و می تواند باعث خروج این شهرستان از بن بست شود.

 موسوی گفت: پروژه راه لنده به قلعه رئیسی نیز قبل از دهه فجر با مشارکت و حمایت بنیاد علوی کلنگ زنی شده که احداث آن  می تواند نقش مهمی در توسعه راه های ارتباطی و اتصال این شهرستان به قلعه رئیسی و دیشموک گردد.

سید خدادوست موسوی گریزی به قدمت تاریخی این شهرستان زد و گفت:از مسولان انتظار داریم در بحث زیر ساختی و عمرانی شهرستان لنده را مورد حمایت ویژه قرار دهند.

در ادامه مسولان استانی و شهرستانی بعد از حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان از رزمایش گردان بیت المقدس سپاه ناحیه لنده دیدن و همچنین با خانواده شهید نوری دیدار ؛ سپس چند پروژه عمرانی را افتتاح یا کلنگ زنی نمودند.



این گزارش در حال تکمیل است........

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: