« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
ایران
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از گازسوز شدن یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی به صورت رایگان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خانه ملت، حمید قاسمی، معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای دوگانه‌سوز کردن خودروها، گفت: در یک طرح ۱۶ ماهه، تبدیل یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی به صورت رایگان به دوگانه‌سوز آغاز شده است، البته امیدواریم تغییر قیمت‌ها و تورم بر این مهم تاثیر نگذاشته و بتوانیم کارها را طبق برنامه جلو ببریم.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: ثبت نام‌ها برای دوگانه سوز کردن خودروها آغاز شده و تاکنون حدود ۲۹۰ هزار نفر در سایت irngv.ir ثبت نام کرده‌اند و هر قدر صاحبان خودروهای وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی سریع‌تر اقدام به ثبت نام کنند خودروهای آنها زودتر تبدیل به گازسوز می‌شود.

وی افزود: کافی است افراد متقاضی نام خود را در سایت مذکور ثبت نام کنند چراکه مابقی کارها به صورت پیامکی انجام شده و می‌توانند خودروی خود را به گازسوز تبدیل کنند.

قاسمی بیان کرد: ماشین‌های شخصی در اولویت اول گازسوز کردن نیستند اما به دنبال ارائه وام به آنها برای تحقق این مهم نیز هستیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: