« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
فرماندار لنده عنوان کرد؛
فرماندار لنده گفت:پل روستاي وحدت يکي از مهمترين پروژها و مطالبات بخش موگرمون در چهل سال اخير است که با پيگيريهاي مستمر فرمانداري و به همت بنياد علوي کلنگ زني شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سيد خدادوست موسوي در حاشيه مراسم کلنگ زني پل ارتباطي روستاي وحدت به خبرنگار آواي رودکوف گفت : راه ها مهمترين ابزار رسيدن به توسعه در هر منطقه اي به حساب مي آيدو رشد صنعتي و گردشگري يک منطقه با راه هاي مناسب چندين برابر مي شود و دروازه هاي پيشرفت به روي منطقه گشوده خواهد شد.

فرماندار لنده اظهار داشت خوشبختانه جاده لنده به تشان کلنگ زني شد و در آينده اي نه چندان دور با احداث جاده ها و راههاي ارتباطي شهرستان لنده  به تراب و دهدشت ؛ به تشان و خوزستان و به قلعه رئيسي و ديشموک شاهد خروج کامل اين شهرستان از بن بست کنوني خواهيم بود.


نماينده عالي دولت در شهرستان لنده با بيان اينکه پل روستاي وحدت يکي از مهمترين پروژها و مطالبات بخش موگرمون در چهل سال اخير است که با پيگيريهاي مستمر فرمانداري و به همت بنياد علوي کلنگ زني شده است گفت:اعتبار اين پل چهار ميليارد و دويست ميليون تومان ودهنه آن حدود40 متر مي باشد.

مهندس موسوي به مزاياي و منافع  اين پل ارتباطي اشاره کرد و  گفت:با احداث این پل شاهد؛برقراري ارتباط بين شهرستان لنده و بخشهاي چاروسا و ديشموک خواهیم بود همچنین این پل می تواند باعث خروج از بن بست شهرستان بخصوص بخش موگرمون و تسهيل تردد براي روستاييان و عشاير منطقه و همچنین باعث پيشگيري از تلفات جاني و مالي مردم با توجه به حوادث تلخ گذشته گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: