« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
سرویس ورزشی آوای رودکوف؛
با راي مجمع، اسداله رباني مهر به عنوان رييس هيات اسکواش استان همدان انتخاب شد.
به گزارش سرویس ورزشی آوای رودکوف ؛مجمع انتخاباتی هیئت ورزش اسکواش استان همدان  با حضور رییس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی،مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان ،ورزشکاران و مربیان ورزش اسکواش استان برگزار  و اسداله ربانی مهر با حداکثر آرا به عنوان رئییس هیات اسکواش استان همدان به مدت چهار سال انتخاب شد.


رباني مهر، کارشناس ارشد مديريت بين الملل، رييس سازمان ملي جوانان استان همدان، مديرمسئول نشريه همدلي همدان، مديرکل روابط عمومي استانداری . معاون مديريت عملکرد بازرسي استانداري  همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد وی مولف سه جلد کتاب می باشد.


اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و دونفره (۴ بازیکن) در زمینی کاملا احاطه‌شده با دیوارهای معمولا شیشه‌ای انجام می‌شود. شیشه‌ای بودن دیوارها، تماشای بازی توسط تماشاگران را امکان‌پذیر می‌کند. در مسابقه‌های بین‌المللی دیوارهای بیشتری از جنس شیشه در نظر گرفته می‌شود.



یکی از دشواری‌های اسکواش این است که برخلاف دیگر ورزش‌های راکتی، توپ در اغلب اوقات از پشت سر بازیکن می‌آید. اسکواش با توپ و راکت مخصوص بازی می‌شود. در اسکواش باید به توپ طوری ضربه زد که حریف نتواند به راحتی ضربه بعدی را به دیوار بزند و یا به دشواری واکنش نشان دهد.

پایگاه خبری آوای رودکوف انتخاب شایسته حاج اسدالله ربانی مهر را تبریک عرض نموده و برای وی آرزوی توفیق روز افزون دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: