« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان کمک‌های موردی بلاعوض در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان این نهاد پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه این نهاد باهدف رفع نیازها و مشکلات مددجویان کمک‌های موردی بلاعوض پرداخت می‌کند، گفت: در همین خصوص در ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان کمک‌های موردی به مددجویان نیازمند پرداخت‌شده است.


وی با اشاره به اینکه ۵۵۹۸ نفر از کمک‌های موردی کمیته امداد در سال جاری بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: این کمک‌ها بسته به نیاز خانواده‌های مددجو در زمینه‌های مختلف ازجمله درمان، جهیزیه، تحصیل و معیشت مددجویان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

مبشری همچنین به اهداء اقلام و لوازم ضروری به خانواده‌های مددجویان اشاره و تصریح کرد: با توجه به نیازهای مددجویان به‌خصوص در مناطق محروم‌تر استان، ۴۲۹۷ قلم لوازم ضروری زندگی تهیه و بین مددجویان توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه اعتبار هزینه شده در زمینه اهداء لوازم ضروری به مددجویان بیش از یک میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان در سال جاری است، گفت: این اقلام شامل بخاری گازی، آبگرمکن، یخچال، اجاق‌گاز، فرش و سایر موارد بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین