« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
با انتخاب کاندید واحد؛
تلاش ۴ ماهه مکانیزم و سازو کار مجمع مشتاقان وحدت و انسجام سادات و منسوبین به ثمر نشست.
به گزارش شهروندخبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛با تدبیر و درایت جمعی از بزرگان و متنفذین سادات امام زاده علی و منسوبین شاهد جوشش احساسات پاک و برآمده از عقلانیت درقلب کهگیلویه بودیم، در ابتدای جلسه دکترسیدبیت الله حسینی دبیر مجموعه مشتاقان وحدت و انسجام ساز و کار چهار ماهه برای اجماع در سادات را بیان نمودند که در این بین سه تن از کاندیداها آقایان دکتر فردوس و آیت ا… پوش و دکتر انصاری همراهی خود را با این وحدت اعلام نمودند همچنین طرفداران بقیه کاندیداها به ایراد سخن پرداختند.

با توجه به دستور کار مجمع ،کاندیدا اجازه یافتند برخی طرفداران از مناطق چندگانه دعوت نمایند و نکته قابل توجه در همایش حضور بقیه طوایف از مناطق مختلف از جمله ایل بهمئی ایل طیبی، سادات سیدمحمید و دشمن زیاری دراین اتحادبود. نماینده گان این طوایف در جلسه دلایل اعلام حمایت خویش را بیان کردند.

در پایان به جهت قدرت رای آوری، مهندس سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتفاق نظرحداکثری از بزرگان و متنفذین و موثرین( مجمع مشتاقان وحدت و انسجام سادات و منسوبین)انتخاب وبه جمع بزرگتری از بزرگان مناطق چند گانه خصوصا سادات و منسوبین معرفی گردید.
جای بسی تقدیر و تشکر دارد از نخبگان،معتمدین،متنفذین و شخصیت‌های فرهنگی،اجتماعی سیاسی سادات ومنسوبین
و جمع کثیری از طوایف مختلف مناطق چندگانه که باحضورسبزخود دراین همایش بزرگ وحدت و معرفی مهندس نجات نیا به عنوان کاندید واحد، گامی محکم در راستای اتحاد وجوانگرایی برداشتند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
0
لطفا به جای دیگران تصمیم نگیرید آ قایان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: