« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
عراق
رئیس جمهور عراق درباره تظاهرات میلیونی ضد اشغالگری آمریکا که امروز در بغداد برگزار شد گفت، عراقی‌ها بر داشتن کشوری مستقل که مورد تعرض و تجاوز قرار نگیرد، پافشاری می‌کنند.
فارس نوشت: رئیس جمهور عراق درباره تظاهرات میلیونی ضد اشغالگری آمریکا که امروز در بغداد برگزار شد گفت، عراقی‌ها بر داشتن کشوری مستقل که مورد تعرض و تجاوز قرار نگیرد، پافشاری می‌کنند.

«برهم صالح» رئیس جمهور عراق روز جمعه در اظهار نظری درباره تظاهرات امروز ضد اشغالگری آمریکا در بغداد تاکید کرد که عراقی‌ها بر داشتن کشوری کاملا مستقل که مورد تعرض و تجاوز قرار نگیرد مصر هستند.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، صالح در توئیتی در صفحه توئیتر خود نوشت: «عراقی‌ها بر کشوری دارای حاکمیت و استقلال کامل که مورد تعرض و تجاوز قرار نگیرد، پافشاری می‌کنند. کشوری که به مردم خود خدمت کند و نماد اراده ملی و مستقل آنها به دور از مداخلات و دیکته‌ها از خارج باشد.کشوری که ضامن امنیت و حقوقشان در برخورداری از زندگی آزاد و شرافتمند باشد کشوری که با همسایگانش در صلح و امنیت باشد».

بیش از یک میلیون نفر از مردم شهرهای مختلف عراق امروز با برپایی تظاهرات در بغداد خواهان خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از کشورشان شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: