« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
با ابلاغ ررئیس جمهور؛
رییس جمهوری «قانون الزام دولت در تعیین سرفصل "جنایات و توطئه‌های آمریکا" در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها» را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ رییس جمهوری «قانون الزام دولت در تعیین سرفصل "جنایات و توطئه‌های آمریکا" در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها» را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

براین اساس، در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رییس جمهوری «قانون الزام دولت در تعیین سرفصل "جنایات و توطئه‌های آمریکا" در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها» را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد./ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین