« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
حوادث
خانمی که از 12 نفر در کهگیلویه و بویراحمد به بهانه استخدام 5 میلیارد ریال سرقت کرده بود دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کلاهبرداری تحت عنوان استخدام افراد به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "سعید بالش زر" افزود: در پی گزارش واصله خانمی۳۵ ساله که از کارمندان شرکتی بوده و خود را وابسته به یکی از مسئولان استان معرفی کرده بود از ۱۲ نفر جهت استخدام کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی اظهارکرد: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی کردند و با دعوت از مال باختگان پرونده ای در این خصوص تشکیل دادند.

رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از تعقیب و مراقبت متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ بالش زر تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به مبلغ ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باختگان اعتراف و انگیزه خود از انجام این عمل ناشایست را مشکلات مالی عنوان کرد.

وی با توصیه به شهروندان در خصوص توجه به هشدارهای پلیس و عدم اطمینان به افراد ناشناس؛ بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


رکنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: