« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
فوری
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: تیراندازی با سلاح مجاز هم در تمامی مناسبت‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده، مجوز سلاح باطل و با دارندگان سلاح غیرمجاز نیز برخورد قضایی شدیدتری صورت می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: تیراندازی با سلاح مجاز هم در تمامی مناسبت‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده، مجوز سلاح باطل و با دارندگان سلاح غیرمجاز نیز برخورد قضایی شدیدتری صورت می‌گیرد.

سرهنگ محسن دالوند عصر شنبه با اشاره به برخورد جدید ناجا در سطح این شهرستان با عاملان تیراندازی، بیان کرد: با توجه به اتفاقات تاسف‌باری که در سال‌های گذشته ناشی از تیراندازی در مناسبت‌های مختلف رخ داده ، با هماهنگی و تعامل دستگاه قضایی قرار شد در تمامی موارد تیراندازی حتی با سلاح مجاز ضمن برخورد با عاملان نسبت به ابطال جواز نیز اقدام شود.

وی افزود:در ماههای گذشته، اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌ غیرمجاز در شهرستان اهواز در کاهش تیراندازی‌ها و به تبع آن تلفات ناشی از این حوادث، تاثیر بسزایی داشته است.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: مجموعه ناجا در خوزستان در سال‌های اخیر بر جمع‌آوری سلاح‌ غیرمجاز و برخورد با متخلفان دارای سلاح مجاز تاکید داشته و تاکنون در کشفیات سلاح نیز آمار قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: هیچ تیراندازی در سطح شهرستان اهواز از چشم ماموران ما دور نمی‌ماند و نهایت در مدت ۲۴ ساعت یا عاملان دستگیر و یا شناسایی و تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: همکاری مردم با نیروی انتظامی در معرفی دارندگان سلاح غیرمجاز و افرادی که در مناطق اقدام به تیراندازی کرده و نظم عمومی را برهم می زنند، در کاهش جرم و حوادث بسیار تاثیرگذار بوده و امید می رود شهروندان برای برقراری امنیت پایدار این تعامل را افزایش دهند.

بر اساس این گزارش، تیراندازی در برخی مناطق اهواز و حاشیه این شهرستان دغدغه این شهروندان بوده و با وجود برخورد جدی با عاملان تیراندازی در آیین‌های ختم و عروسی، همچنان صدای تیراندازی پیامی در برخی نقاط به گوش می رسد.

استفاده از سلاح‌ غیرمجاز و مجاز و اجرای سنتهای قدیمی تاکنون حوادث تاسف باری را در خوزستان رقم زده و امسال جمع‌آوری سلاح غیرمجاز نسبت به سال های گذشته بیشتر و در اولویت قرار گرفته است.

در سال های گذشته اصابت تیر سرگردان به تعدادی از عابران و دانشجویان در خوزستان موجب مجروح شدن و جان باختن تعدادی از شهروندان شد که پس از بررسی ، مشخص شد که این حوادث ناشی از تیراندازی هوایی در برخی مناطق در مناسبت‌ها بوده است.

کنترل و نظارت بر دارندگان سلاح مجاز نیز یکی از ضرورت‌ها برای کاهش آسیب‌های احتمالی و حوادث است./ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین