« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
سیاسی
وعده استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر ممنوع بودن هرگونه عزل و نصب در دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف با ممانعت از عزل رئیس منابع طبیعی شهرستان دنا محقق شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد 25 دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی با اعضای هئیت‌های اجرایی 3 حوزه‌ انتخابیه استان رعایت بی‌طرفی در انتخابات را زمینه‌ ساز تقویت اعتماد مردم به نظام دانست و هر گونه عزل و نصب در ادارات تا بعد از انتخابات ممنوع را ممنوع اعلام کرد.

صبح امروز معاون پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با هدف عزل  قربانعلی فلسفی‌فر رئیس منابع طبیعی شهرستان دنا و معرفی ...با حکم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری عازم سی سخت مرکز شهرستان دنا شد تا در فرمانداری این شهرستان مدیر جدید را معرفی کند ولی به با اطلاع مجموعه استانداری، مراسم تودیع و معارفه کنسل شد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روز اول حضورش در این استان گفته که  سلامت انتخابات دغدغه اصلی ما بوده و برای برگزاری انتخاباتی سالم با محوریت قانون از هیج کوششی دریغ نمی‌کنیم.

   بررسی‌های نشان می‌دهد ترکیب هیئت‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف انتخابیه نسبت به دو انتخابات گذشته به مراتب حاشیه کمتری داشته است که در واقع فعل و انفعالات اخیر رئیس ستاد انتخابات و دبیر این ستاد سبب رضایت مردم و اعتماد آنان نسبت به مجیران انتخابات شده است که بدون شک با انتخاب اعضای صندوق‌های اخذ رای از سلایق و گروه‌هیا مختلف این پازل سلامت انتخابات توسط استاندار تکمیل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با تسنیم هر گونه عزل و نصب در ادارات تا بعد از انتخابات ممنوع اعلام کرد و گفت: این موضوع را به معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ماموریت داده‌ام تا به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کنند.

حسین کلانتری افزود: هرگونه عزل و نصب در دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف جز در موارد خاص از جمله استعفاء یا خروج مدیری از استان ممنوع بوده و هیچ گونه کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه عزل و نصب با شاعبه سیاسی پذیرفتنی نیست، ادامه داد: هرگونه تغییر و تحول مدیریتی در سطوح مختلف در موارد خاص نیز باید با هماهنگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار انجام شود و این حوزه نیز باید با دستگاه‌های نظارتی هماهنگ باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم همراهی مدیر منابع طبیعی شهرستان دنا با نماینده فعلی بویراحمد و دنا قصد عزل وی را داشت که با ورود قاطعانه مجموعه استانداری آئین تودیع و معارفه کنسل شد./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: