« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
آوای رودکوف:
حجت الاسلام سید نصیر حسینی که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج منصوب شد را بیشتر بشناسیم:
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت الاسلام سید نصیر حسینی که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در  استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج منصوب شد را بیشتر بشناسیم:

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی  سال ۱۳۴۶ در خانواده ای مذهبی در شهر یاسوج دیده به جهان گشود.دوران تحصیلات ابتدایی را در یاسوج سپری کرد و در سال ۱۳۶۲ با تشویق و ترغیب خانواده و علاقه‌اش  به فراگیری علوم دینی وارد حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهر یاسوج شد.


وی  پس از گذراندن دوره مقدمات، برای ادامه تحصیل به حوزه علمیه آقاباباخان شیراز مراجعه کرد و در آنجا به تحصیل علوم دینی پرداخت  و تا سال ۱۳۶۹ همزمان با  تحصیل، به  تدریس علوم دینی در آن حوزه همت گمارد .

ایشان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و به درجه جانبازی نائل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با پایان جنگ تحمیلی برای ادامه تحصیل به حوزه علمیه قم رفت و دروس رسائل و مکاسب و خارج فقه و اصول را در محضر اساتیدی چون آیات عظام مکارم شیرازی، بهجت، وحید خراسانی،  جوادی آملی، کریمی جهرمی و استادی فرا گرفت و همین طور در حوزه علمیه قم سطوح عالی فقه و اصول را تدریس کرد و سه دوره به عنوان نماینده طلاب و فضلای استان در مجمع نمایندگان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  بودند.

 وی  از آبان ماه سال ۱۳۸۸ به امامت جمعه شهر دهدشت  منصوب شد و در کنار ارشاد مردم در خطبه‌های نماز جمعه، در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به تدریس و تربیت جوانان این شهر پرداخت.

 روز چهارشنبه مقام معظم رهبری در حکمی حجت الاسلام سید نصیر حسینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج معرفی کردند.


ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: