« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
دبیر انجمن هم اندیشی دانشجویان و فرهیختگان استان؛
در طول سالیان متمادی آسید شرف الدین ملک حسینی با تواضع پای ثابت همه جلسات دانشجویی ما در تهران و استان بودند که بیش از سیزده بار دعوت انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان را با جان دل پذیرفت تا جایی که عموم جوانان و دانشجویان یک رابطه دلی و عاطفی با ایشان برقرار کردند و سنگ صبورشان بود،
پایگاه خبری آوای رودکوف:سید فرزاد نجات نیا ذر یاداشتی با تقدیر از خدمات فراوان ایت الله ملک حسینی ؛ انتصاب حجت الاسلام سید نصیر حسینی را به نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج تبریک گفت:


متن یاداشت وی به شرح زیر می باشد:

در ابتدا نظر به آشنایی و ارادت شخصی از دوران دانشجویی با خانواده آیت ا... ملک حسینی دو نکته در سیره آیت ا... والد(پدر) را به استحضار می رسانم؛ در بحث خدمتگذاری و سفارش به خیر برای مردم می‌گفت: «خداوند به من آبرویی داده و قرار نیست این آبرو را بزیر خاک ببرم بلکه باید برای مردم و عشایرخرجش کنم». در یکی از جمع ها، فردی آمد، مطلبی را به آقا یادآوری کرد و رفت. دیگری گفت این شخص صدق گفتار نداشت ودروغ گفت، آقا با ناراحتی گفت: "مگر شیعه امیرالمومنین(علیه السلام) هم دروغ می‌گوید".
‌‌‌‌‌‌
در طول سالیان متمادی آسید شرف الدین ملک حسینی با تواضع پای ثابت همه جلسات دانشجویی ما در تهران و استان بودند که بیش از سیزده بار دعوت انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان را با جان دل پذیرفت تا جایی که عموم جوانان و دانشجویان یک رابطه دلی و عاطفی با ایشان برقرار کردند و سنگ صبورشان بود، و از سر دلسوزی و مشفقانه توصیه های لازم را برای خدمت به منطقه در قالب کارگروهها و رشد فرزندان خویش در مرکز می نمود، و گاهی به مدیران ارشد هم استانی در تهران می گفت: هی نگویید ظرفیت داریم و بیشتر عمل شما را ببینم! و هر کسی از غیربومی ها پای صحبت ایشان می نشست مبهوت علم و کلامشان می‌شد.
‌‌‌‌‌‌

مع الوصف شرایط آسید شرف الدین به جهت درس و بحث و مدیریت حوزه های علمیه تحت امر در شیراز خصوصا مدرسه حضرت ولی عصر(عج-مدرسه خان) به گونه ای بود که علیرغم همه تعصب و غیرتی که روی عشایر و مردم داشت، امکان اسکان ثابت در استان را نداشت. و حتی بخشی از خدمات سید در استان به طلاب مرهون تلاشها و ارتباطات در استان فارس بوده و هست.
.‌‌
ایحال مثل دیگر استانها تجمیع نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان در دستور کار قرار گرفت، و استعفاء آسید شرف الدین ملک حسینی توسط رهبر معظم انقلاب پذیرفته شد و از خدمات ایشان قدردانی، و آسید نصیر حسینی را بعنوان نماینده خویش در استان منصوب فرمودند.
‌‌‌‌‌
در پایان ضمن تبریک انتصاب شایسته برادر فاضل و بزرگوارم آسید نصیر حسینی بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج -که تاکنون مشی پدرانه ای برای نسل جوان در کهگیلویه داشتند- را تبریک و تهنیت، و از پدر معنوی استان که در کسوت عضو مجلس خبرگان رهبری همچنان منشاء اثر خواهند بود خالصانه خداقوت و دست مریزاد می گویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: