« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
مدیر مهد قرآنی فاطمه الزهرا(س)ا شهرستان صوفیان خبر داد؛
پایگاه خبری آوای رودکوف:جعفرجهانگیری مدیر مهد قرآنی فاطمه الزهرا(س)ا شهرستان صوفیان در گفت و گو با آوای رودکوف، با بیان اینکه 122 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه قرآنی حاضر می‌شوند، اظهار کرد: روخوانی، تجوید، تفسیر و حفظ از گرایش های آموزشی مهد قلمداد می شوند.

وی افزود: قرآن، بهترین فتح کننده قلّه بلند عزت و چکیده جهان هستی است.

وی از پایه های قرآن آموزان گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان موسسه در پایه های سنّی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس های آموزشی حاضر می شوند.

جهانگیری، قرائت زيبا را دخیل در اندیشه بهتر در آیات قرآن دانست و ادامه داد: قرائت زيبا و درست قرآن نه تنها با انديشه و تدبّر در قرآن منافات ندارد، بلكه خود راهى براى انديشه و تدبّر در آيات قرآن است.

وی، اظهار کرد: بدون شک سبک زندگی دینی مشخصات و شرایط ویژه خود را دارد. شاید یکی از مواردی که در زندگی ما به عنوان یک مسلمان کمتر بدان توجه می شود تلاوت قرآن به عنوان کتاب دینی ما و تعمق در آیات آن است.

مدیر مهدقرآن فاطمه الزهرا(س) شهرستان صوفیان، از مهم‎ترين اثر حفظ قرآن کریم گفت و یادآور شد: مهم‎ترين اثر حفظ قرآن کریم درک بهتر آن است. حافظ به سبب تسلّط بر همه آيات، ارتباط آن‎ها را نيک درمی‎يابد و در پرتو آن دركی بهتر و درست‎تَر از قرآن کریم به دست می‎آورد.

وی با اشاره به فرموده پیامبراکرم(ص) افزود: ایشان می فرمایند: هر كه دوست دارد با خدایش سخن بگوید قرآن بخواند.

جهانگیری، ضمن بازگو نمودن هدف از تفسیر قرآن تاکید کرد: هدف و نقش تفسیر قرآن، کشف و پرده برداری از معنای کلام الهی است و فضیلت و شرافت علم تفسیر، به دلیل متعلق آن یعنی کتاب الهی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین