« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
به قلم سید فرزاد نجات نیا ؛
با خبر شدم فرزندان شاهد و ایثارگر با حضور مدافع حرم سردار شهابی فر همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای ۵ نکوداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار خواهند کرد بذهنم رسید با این عزیزان گپی بزنم....
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید فرزاد نجات نیا:با خبر شدم فرزندان شاهد و ایثارگر با حضور مدافع حرم سردار شهابی فر همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای ۵ نکوداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار خواهند کرد.

بذهنم رسید با این عزیزان گپی بزنم... عملیات کربلای ۵، عملیاتی که استمرار عاشورا و کربلای ایران نام گرفت... شهید فریبرز پناهی فرمانده دلاور گردان امام محمد باقر در شب عملیات کربلای ۵ و پس از شکست کربلای ۴ در جمع رزمندگان گفت: شب عاشوراست هر که می خواهد برود ولی بدانیم هر کس در شلمچه بماند و مقاومت کند اگر در روز عاشورا می بود کربلا هم می ماند! و بیش از هر چیز رمز عملیات یا زهرا حاوی پیامها، و خاطرات تلخ و شیرین آن روزهاست، چه بسیجیانی که پشت پیراهن خود نوشتند "می رویم تا انتقام سیلی زهرا بگیریم" آری چه وجه تسمیه زیبایی که امشب همزمان شد با شب شهادت مادرمان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها...گروه تفحصی در شلمچه به شهیدی رسیدند که پلاک نداشت و تنها نگین انگشتری که همراه شهید بود و روی آن نوشته بود یا فاطمه الزهرا! که اهل دلی گفت: دنبال پلاک نگردید این افلاکی خاکی شهید گمنامیست، که مثل مادرش زهرا سلام الله علیها می خواهد بی نام و نشان باشد.

و اما کربلا همچنان جاریست... همانگونه که امام برای کارهای مهم جوانان را مورد خطاب قرار می‌داد و زمانی فرمود: جزایر مجنون باید حفظ شود و لذا جزایر مجنون عراق (پدخندق) تابعد جنگ در اختیار رزمندگان اسلام و استان بود و اکنون فرزندان معزز شاهد و ایثارگر، یادگاران و میراث داران فرهنگ پایداری، ایثار و شهادت، جامعه پیشرو در ولایت مداری محسوب می شوند و همه ما اعتقاد داریم ولایت فقیه در امتداد ولایت حیدر است، و خامنه ای خمینی دیگر است.

ایحال معظم له در نقشه راه بیانیه گام دوم، بیش از ۴۱ بار به جوان اشاره فرموده‌اند و تاکید دارند: "جوانان شانه زیر بار مسئولیت ها ببرند" و اگر قرار باشد هوا عوض شود و در بر همان پاشنه سابق نچرخد جوانان دغدغه مند، پاکدست و با انگیزه در پرتو تعهد وتخصص برای خدمت حداکثری به مردم مثل آن روزها تلاش حداکثری نمایند.

و امروز خطاب بنده بعنوان یک بسیجی، به جاماندگان از قافله شهداء والامقام و فرماندهان دیروز این است که بیانیه گام دوم نه به عنوان یک سند بالادستی، بلکه به عنوان یک تکلیف می باشد، ولذا برای برون رفت از عقب ماندگی های تاریخی و برای نیل بسوی پیشرفت و آبادانی منطقه، به کمک نیرو های جوان، انقلابی و جهادی بیائید و طرحی نو در اندازیم./

با احترام مجدد
سید فرزاد نجات نیا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
0
با سلام : هرکس فقط دنبال اهداف سیاسی خودش هست ، فکر کردم جناب فرزاد نیا از روی عقیده و اخلاصی که به شهدا دارد این حرف ها را می زند ، اما بندپایانی این دلنوشته چیز دیگری است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین