« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
تحقق آرزوی چندین ساله مردم لنده:
با حضور مسولین کشوری ؛استانی و شهرستانی کلنگ احداث جاده لنده به تشان به زمین زده شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ،ظهر امروز کلنگ جاده لنده به تشان با حضور دکتر خادمی معاون وزیر راه ؛عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ ؛نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی ؛فیلی معاون عمرانی استاندار ؛امام جمعه ؛ فرماندار لنده و جمعی دیگر از مسولان کشوری ؛استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

امروز یک روز بیاد ماندنی در تاریخ لنده خواهد بود

فرماندار لنده در آیین کلنگ زنی جاده لنده به تشان با تقدیر از حضور دکتر خادمی معاون وزیر راه ،مهندس هاشمی پور نماینده مردم ،مهندس فیلی معاون اقتصادی استاندار،مهندس نیک اقبالی مدیر کل مسکن و شهرسازی استان گفت:امروز یک روز بیاد ماندنی در تاریخ لنده خواهد بود که امیدواریم با اجرای آن شهرستان لنده از بن بست خارج شود.

سید خدادوست موسوی خطاب به معاون وزیر را گفت: لنده بعنوان شهر اولین ها به لحاط توسعه در اخر قرار گرفت و این پروژه صرفا یک پروژه عمرانی نیست بلکه یک پروزه اقتصادی گردشگری و تاریخی خواهد بود.

ایشان با اشاره به وضعیت جادهای لنده اظهار داشت:جاده تراب به دهدشت چند سالی هست که اغاز شده ولی عملیات اجرایی ان رضایت بخش نیست و این شهرستان  حتی یک کیلومتر راه اصلی و استاندارد ندارد و چشم انتطار الطاف شما می باشد

فرماندار لنده در پایان از از همه دست اندرکاران و مسولینی که پیگیری جاده لنده به تشان بودند خصوصا از استاندار فعلی و قبلی ؛ نماینده مردم و سایر مسولان تقدیر و تشکر نمود.

مردم ما در بحث کلنگ زنی خاطره خوبی ندارند

در ادامه امام جمعه لنده طی سخنانی کوتاه گفت :امیدواریم با این اقدام هم شهرستان ما از بن بست خارج شود و هم گشایشی برای سایر شهرستانها ی همجوار ایجاد شود.

حجت الاسلام محمودی اصل با اشاره به عملیات احداث پل و جاده لنده تراب به دهدشت که سالهاست هنوز به بهره برداری نرسیده است اظهار داشت: مردم ما در بحث کلنگ زنی خاطره خوبی ندارند امیدواریم این بار شاهد این مشکلات نباشیم.

آقای دکتر خادمی  به شهر قناعت خوش امدید

همچنین عطا محمد شفایی از معتمدان شهرستان لنده از محرومیت شهرستان اولین ها گلایه نمود و اظهار امیدواری کرد تا روند اجرایی جاده لنده به تشان متفاوت از جاده لنده به دهدشت در دستور مسولان کار قرار گیرد.وی خطاب به معاون وزیر راه گفت:آقای دکتر خادمی
 به شهر قناعت خوش امدید!

احداث یادمان سردار سلیمانی در شهرستان لنده به همت مهندس روئین تن

مهندی هوشنگ روئین تن پیمانکار جاده لنده به تشان نیز طی سخنانی اظهار داشت : این یک جاده یک پروژه معمولی نیست و خدا را شاهد می گیرم وقتی جاده و کوهها و تپه های آن را مشاهده نمودم علیرغم 28 سال سابقه کاری پاهایم سست شد اما وقتی اراده مردم و مسولین را دیدم به خود آمدم و مصمم هستم با همکاری شما مردم و مسولان قبل از موعد تعیین شده آن را به بهربرداری برسانم.

مهندی روئین تن در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومتن جهت ساخت یادمان این شهید والامقام هدیه هدیه نموده که با تشویق و تقدیر مردم همراه بود.

این محور لنده را به شبکه راه اصلی وصل می کند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز طی سخنالنی گفت: این محور لنده را به شبکه راه اصلی وصل می کند و بزودی شاهد چرخ توسعه در شهرستان لنده خواهیم بود.

مهندس فیلی در ادامه از همه مسولان و احاد مردم که پیگیر این جاده بودند خصوصا از نماینده مردم تقدیر و تشکر نمود.

سه ماهی هست که به لنده نیامدم...

نماینده شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

عدل هاشمی پور گفت:سه ماهی هست که به لنده نیامدم و گفتم تا کار بزرگتری برای مردمان این شهرستان انجام ندهم به انجا سفر نخواهم کرد.

وی با تقدیر از حضور دکتر خادمی معاون وزیر راه گفت: خوشحالم که شما را در این شهرستان برای کلنگ زنی جاده لنده به تشان می بینم.

ایشان در ادامه با تمجید از پیمانکار جاده لنده به تشان  گفت : وی شخصیتی پیگیر و خوش فکر که با حضور ایشان هیچگونه نگرانی نیست به شرطی اینکه با هم بسازیم و  همدیگر را باور کنیم.

مهندس هاشمی پور با اشاره ای به شرایط جغرافیایی این جاده اظهار داشت: وجود معدن فسفات قیام در مسیر این جاده یکی از بزرگترین دستاوردهای این پروژه ملی می باشد.

هاشمی پور گفت: این جاده نه تنها لنده بلکه شهرستانهای همجوار و از جمله شهرستان بهمئی را نیز نجات می دهد.

این جاده یک مسیر تازه برای کشور هست

در ادامه معاون وزیر راه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و بحث تحریمهای دشمن گفت:با همه سختیهایی که هست اما در بحث پروژه های ملی هیچگونه  تعللی ایجاد نشده است.

دکتر خادمی اظهار داشت: این جاده یک مسیر تازه برای کشور هست و البته مسیری بسیار سخت و یک ظرفیت و تحول جدید است و می تواند بخش اعظمی از ترافیک کشور را کم کند و  فقط ارتباط دو منطقه نیست بلکه یک تحول بزرگ عمرانی و گردشگری می باشد.

مهندس خادمی گفت:  10 کیلومتر از این جاده تونل دارد و یکی از زیباترین جاده های کشور خواهد بود و گردشگری با احداث این جاده توسعه خواهد یافت.

معاون وزیر راه اظهار امیدواری کرد تا  در آینده نه چندان دور  شاهد بهره برداری ان از طرف رئیس جمهور باشیم.

دکتر خادمی ضمن تقدیر از پیگیریهای نماینده مجلس در خصوص احداث این جاده و تشکر از پیمانکار پروژه بخاطر اهدای 300 میلیون تومان برای احداث یادمان سردار سلیمانی از ایشان درخواست نمود تا شخصا عملیات احداث ان را بعهده بگیرد زیرا با واگذاری از طریق پیمانکار دیگری بخشی از این اعتبار خرج این یادمان نخواهد شد.


در پایان این مراسم جاده لنده به تشان رسما کلنگ زنی شده است .


فیلم

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
0
درودبراعضاء شورای اسلامی دورچهارم که پیگیری های زیادی رابرای گرفتن مجوزاین مسیر جاده ای کشیدند
بیغش سر آسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
سلام.خدا کنه که این پروژه به سرنوشت پتروشیمی دهدشت وفسفات چرام و قیام دچار نشه.قول و قرارهایی که امروز مسعولان دادند را بخوبی بخاطر بسپاریم.شاید بعدا بدرد بخورن.
مرتضی مهنایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
مردم شریف لنده ،چشم و گوشتان را باز کنید و قدردان باشید...
درود بر سردار سازندگی و افتخار کهگیلویه بزرگ
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
با سلام : هشت سال قبل در چنین موقعی روکش اسفالت جاده لنده به قیام شروع شد . در هفته های پایانی مانده به انتخابات یک طرف مسیر از روستای مال ملا تا پل دره ی مال آخوند ، گلزار شهید معظم عزیزی اسفالت شد و دیگر خبری از آن نشد . امیدواریم این جاده به سرنوشت آن اسفالت دچار نشود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: