« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
در گفتگو با نماینده بنیاد علوی عنوان شد:
نماینده بنیاد علوی در گفتگویی اعلام کرد: در یکسال گذشته؛ اهتمام بنیاد بر توجه به حوزه های گوناگون مناطق محروم متمرکز شده است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ،آماده بودن زیر ساختهای ورزشی، نقش مهمی در بروز و پرورش استعدادهای هر منطقه دارد. تا جایی که یکی از مهمترین علل ناکامی ورزشکاران رشته های مختلف، نبود زیرساختهای مناسب است.


در این راستا، شهرستان لنده به عنوان یکی از قطبهای بااستعداد ورزشی، به عنوان پایلوت بهسازی و ساخت اماکن ورزشی از سوی بنیاد انتخاب شد. امری که بی شک باعث ظهور و بروز نوجوانان و جوانان بااستعداد می شود.

به رغم همه این مشکلات، اقدام بنیادین جهت رفع نقیصه ها و کمبودها در دستور کار بنیاد قرار گرفت که بارقه امید را در دلهای جوانان ورزشکار ایجاد کرده است.


در این راستا، نماینده بنیاد علوی در گفتگویی اعلام کرد:  در یکسال گذشته؛ اهتمام بنیاد بر توجه به حوزه های گوناگون مناطق محروم متمرکز شده است.

 سید محمد علی پور یزدانپرست افزود: در ابتدای این اقدامات بنیادین؛ مشارکت در احداث ۶زمین چمن مصنوعی در 6 روستای بزرگ این شهرستان نمودیم که میتوان از این حرکت به عنوان " جهادی ترین" اقدام ورزشی تاریخ شهرستان لنده نام برد.

وی خاطرنشان کرد: طرح احداث همزمان 6 زمین، با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال در حال اجرا بوده که در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مجری طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده در ادامه افزودند: بعد از مشخص کردن برنامه توسعه زیرساختهای ورزش، پیرو تفاهمی که با استانداری و اداره کل ورزش استان داشتیم؛ تجهیز اماکن ورزشی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا کلیه تعهدات بنیاد انجام شده و منتظر انجام تعهدات اداره ورزش و جوانان استان هستیم.


ایشان درمورد دیگر اقدامات حمایتی بنیاد افزودند: در ماههای گذشته، بنیاد از تمام هیاتهای ورزشی که اقدام به برگزاری مسابقات در تمامی رده های سنی و سطوح استانی و کشوری کرده بودند حمایت کرد. در این راستا، عهده دار تامین جوایز مربیان و نفرات و تیمهای برتر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح نیر تامین هزینه های آماده سازی تیمی و انفرادی ورزشکاران بر عهده اداره ورزش و جوانان بوده و هزینه های ورودی و رفت و برگشت به مسابقات کشوری و تامین جوایز و حمایتهای بعدی شامل کمک هزینه استخدام مربی حرفه ای را بنیاد بر عهده دارد.

وی ادامه داد: طرح استعدادیابی دانش آموزان در سطوح مختلف، در دستور کار بنیاد قرار دارد که طرح خود را به اداره ورزش و جوانان استان ارسال کرده و منتظر اقدامات آنها هستیم.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح،۶۵۰میلیون ریال اعتبار در سال ۹۸ از سوی بنیاد در نظر گرفته شده که شیوه نامه مربوطه در تابستان سال جاری به اداره ورزش و جوانان استان ارسال شده و با توجه به نزدیکی به پایان سال همچنان منتظر جذب بودجه مربوطه و عملیاتی کردن بندهای آن هستیم.

شایان بذکر است که با انتخاب شهرستان لنده بعنوان سومین مرکز طرح آبادانی پیشرفت و توسعه توسط بنیاد مستضعفان حمایت از بخش ورزش در دو گام مهم برنامه ریزی شده بود که گام اول ایجاد و تقویت زیر ساخت های ورزشی بوده که دستور کار قرار گرفت و اکنون گام دوم این حمایت از بخش ورزش آن ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: