« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
به قلم حجت الاسلام بزرگواری ؛
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در یاداشتی با اشاره به مواردی از اخلاص و ایثار سردار حاج قاسم سلیمانی نوشت:او یک الگو و نمونه عالی است برای جوانان و نوجوانان ما که شالوده و زیر بنای تربیتی آینده خود را این چنین مهندسی و پی ریزی کنند.
پایگاه خبری آوای رودکوف - حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری :«وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَاد» (بقره/207) این آیه شریفه در شان ایثار و اخلاص امیر المومنین علی علیه السلام که قله اوج ایثار و اخلاص بود و از ویژگی های شیعه این است که به او گفته می‌شود از علی آموز اخلاص عمل را و به همین خاطر است که جهان بشریت آگاه به مکتب علی علیه السلام او را مانند خورشید متعلق به همه ابناء بشر می دانند .

اگر در تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد سلیمانی شاهد بودیم  که همه آحاد مردم شریف ایران برای او بی تابی می کردند و همه او را متعلق به خود می دانستند به همین خاطر بوده است که در راه ایثار برای ملتش در تمام میادین نبرد  با استکبار و ایادیش با درس گرفتن از مولایش علی علیه السلام این ایثار را با اخلاص عجین کرده بود .

در آزادی خرمشهر خود را نمی دید و آن را به امثال شهید کاظمی نسبت می داد با این که خودش از اولین کسانی بود که وارد خرمشهر شد .

در جنگ ۳۳ روزه لبنان و شکست رژیم صهیونیستی خود را نمی دید و آن را به سید حسن نصرالله و عماد مغنیه نسبت می داد با این که سید حسن نصرالله این پیروزی بزرگ را مرهون جهاد و تلاش حاج قاسم می داند .


در نجات دمشق از سقوط و حفظ اسد هیچی از خودش نگفت با این که آنجا خودش شخصا تیر بار به دست گرفت و با خط آتشی که درست کرد  کاخ ریاست جمهوری اسد را از سقوط توسط مسلحین تکفیری نجات داد .

در شکست و پایان دولت خود خوانده داعش او نقش اصلی را عمل کرد ولی هیچگاه از خودش چیزی نگفت در نجات بغداد و عراق از دست داعش وقتی سردار سلیمانی به عراق رسید به همراه رفیق و یار دیرینه اش ابو مهدی المهندس نقش اصلی را بازی کردند باز هیچگاه از خودش حرفی نزد .

این موارد نمونه های بارزی از اوج اخلاص سردار دل ها است که این چنین دل های  ایرانیان و مردم مقاوم منطقه و حتی خارج از منطقه را شیفته او کرده است  و از او یک چهره مشهور و محبوب جهانی ساخته است.

اگر خواستیم محبوب دل ها شویم باید تمام اعمال خود را به اکسیر اخلاص عجین کنیم و سردار شهید قاسم سلیمانی یک الگو و نمونه عالی است برای جوانان و نوجوانان ما که شالوده و زیر بنای تربیتی آینده خود را باید با یک چنین مهندسی پی ریزی کنند.

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا ان شاءالله
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: