« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت سپهبد سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت:

متن پیام آیت الله ملک حسینی به این شرح است:
             
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ
جبهه مقاومت به سوگ نشست در شهادت مردی سترگ از سلاله غیرتمندان و شیرمردان تاریخ.
گوارا باد بر شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش این شهادت و این عروج به سوی حظیرت القدس.

اینک او در قهقهه مستانه خویش یاران خط مبارزه و مقاومت در برابر استکبار جهانی را به خیزشی نو به نو فرا می خواند و بی شک انقلاب و مقاومت و ولی انقلاب و مقاومت، رهبر معظم انقلاب، رویشهای جدیدی را خواهند دید.

تاریخ، چنین حادثه هایی در به شهادت رساندن گوهرهای پاک از جانب جبهه شیطان، خط کفر، شرک و ظلم فراوان دیده است و از فتوح و پیروزی های پس از این فداکاریها و جانفشانی ها فراوان گزارش داده است.

این شهادت را به وی و همرزمان شهیدش تبریک می گویم و به رهبر معظم انقلاب اسلامی دامت برکاته و همه سوگمندان جهان اسلام، هموطنان و به آزادیخواهان جهان تسلیت عرض می کنم و صبر جمیل و اجر جزیل برای همگان خواهانم.

                                                      
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: