« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مهندس مختار مشهدی زاده در پی شهادت جانسوز سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد، متن این پیام به شرح ذیل است:


 انا لله و انا الیه راجعون

 شهادت هنر مردان خداست

شهادت "سرباز ولایت وامت اسلام"  سردار اسلام، انقلاب و ایران حاج قاسم سلیمانی را خدمت رهبر معظم انقلاب وملت شهید پرور ایران تسلیت میگویم  سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت  وبه پاس اجر سالها مجاهدت پرافتخار به دیدار معبود شتافت


حضرت امام خمینی می فرمایند:بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود


این رجل فاجری که خون عزیز ما را به زمین ریخت، تأیید کرد دین خدا را. یعنی خدا دین خودش را به او تأیید کرد. با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می کردید؛ مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است! منطق اسلام ترور را باطل می داند. اسلام منطق دارد؛ لکن. با ترور شخصیت های بزرگ ما، شخص های بزرگ ما، اسلام ما تأیید می شود.

مشهدی زاده شهردار لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: