« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
بهبهان
دکتر محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ازبخش های مختلف دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ازبخش های مختلف دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد .

دکتر نظرپور در این بازدید یک روزه از نزدیک در جریان پیشرفت های دانشگاه و جزییات برنامه جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان قرار گرفت و درادامه طرح های کارآفرینی دانشگاه، مرکزجوار دانشگاهی، آزمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی، خوابگاه های دانشجویی و مزرعه تحقیقاتی گل نرگس و گیاهان دارویی را مورد بازدید قرار داد.


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بدو ورود به دانشگاه با حضور بر مزار شهید گمنام دانشگاه ادای احترام نموده و سپس در نشست با هیات رئیسه دانشگاه به رایزنی و تبادل نظر پرداخت.

در ابتدای این نشست که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه گزارشی کوتاه از وضعیت فعلی دانشگاه ارائه نمود و در ادامه دکتر اصغری پری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه وضعیت شهرستان و دانشگاه ومسیر عبور از بحران ها و مشکلات چهار ساله گذشته و برنامه ریزی و نظام سازی فعالیت های صورت گرفته را برای ایشان تشریح نمود.

در ادامه دکتر صالحی ویسی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور در بحث کارآفرینی و اشتغال، فعالیت ها و دستاورد های طرح جامع کارآفرینی دانشگاه در دو سال گذشته را توضیح و زیست بوم کارآفرینی دانشگاه را برای ایشان تشریح نمود.

حجت الاسلام طواف مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با اشاره به فعالیت های ثمر بخش دانشگاه در بخش های اشتغال و کارآفرینی خواستار توجه بیشتر ایشان برای حل مشکلات و کمبودهای دانشگاه شد و از تلاش برای ایجاد مجمع خیرین و استفاده از این ظرفیت برای دانشگاه خبر داد.

دکتر نظرپور نیز در سخنان خود ضمن ابراز تشکر از فعالیت های انجام شده دانشگاه در قالب طرح کارآفرینی و نیز ساماندهی نیروها و اعضای هیات علمی، با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم های پیش آمده بر کاهش هزینه های جاری دانشگاه تاکید نمود و افزود انعقاد قرارداد با موسسات و سازمانهای دولتی همچون آموزش و پرورش به منظور تامین نیازها و رفع نواقص ساختمانها و تجهیزات مدارس با کیفیت قابل قبول و با هزینه پایین می تواند علاوه بر افزایش درآمد اختصاصی دانشگاه، زمینه اشتغال و بکارگیری نیروهای آموزش دیده را نیز فراهم نماید..

وی توانمند سازی دانشجویان را نکته مهم طرح کارآفرینی این دانشگاه خواند و پیشنهاد اجرای طرح رصد فارغ التحصیلان دانشگاه بصورت آنلاین را داد و افزود بررسی اثر بخشی طرح جامع کار آفرینی و راه اندازی جامعه فارغ التحصیلان می تواند در راستای کار آفرینی بسیار مثمر ثمر باشد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای هر چه بهتر طرح کار آفرینی و به منظور اثر بخشی بیشتر این طرح، خواستار حمایت از دانشجویان مهارت دیده حداقل تا سه سال اول فراغت از تحصیل شد و در همین زمینه هزینه ساخت یک سوله کارآفرینی جهت ارائه خدمات توسط مهارت آموزان به دانشگاه و خارج از دانشگاه را تقبل کرده و مقرر شد دانشگاه در زمینه تهیه تجهیزات این سوله پیگیری ها و رایزنی های لازم را بعمل آورد.

از دیگر تعهدات دکتر نظر پور در پایان این جلسه می توان به ساخت و تجهیز طبقه دوم سلف سرویس دانشگاه و ساخت خوابگاه چهارم برادران اشاره کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین