« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
همزمان با روز پرستار؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ولادت با سعادت و سراسر نور حضرت زینب کبرا (س) و روز پرستار را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ متن پیام دکتر حسین کلانتری به این شرح است:

   بسم الله الرحمن الرحیم
روز پرستار یادآور رشادت ها و صلابت شیرزن دشت کربلا و روز میلاد با سعادت بزرگ بانویی است که نماد واقعی ایثار فداکاری و عزت برای تمامی مردان و زنان عالم و به ویژه ایران اسلامی است.
  این روز در حقیقت فرصتی برای پاسداشت و تقدیر از کسانی است که ارمغان کار و تلاششان، سلامتی و بهبودی در جامعه است.

 بی شک پرستاران حافظان سلامت و ماموران ایجاد آرامش روانی و سلامت جسمانی در جامعه هستند و در این راه  پر مشقت و سخت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

 تقارن میمون و مبارک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، امتداد مسیر صبر و استقامتی است که بزرگ بانوی مقاومت در دشت کربلا آفرید و امروز پرستاران میهن اسلامی با تاسی و الگو پذیری از آن همت والا، نمونه ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته اند.

 اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار، حضرت زینب کبرا (س) به همه پرستاران سخت کوش و پر تلاش، بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های ارزنده جامعه پرستاری استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر وقدردانی و توفیق و عزت روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 حسین کلانتری / استاندار کهگیلویه وبویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: