« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
با حضور استاندار انجام شد؛
از سند هویتی مشاهیر استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار، سردار عوض شهابی فر و حسام الدین عظیمی فر به نیابت از سردار جواد عظیمی فر در جلسه شورای ثبت احوال و شورای راهبردی جمعیت استان رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست گفت: رونمایی از سند هویتی این دو سردار سرافراز و بزرگ در کشور و افتخار این استان به نیایت از ۱۰۵سند هویتی مشاهیر و مفاخر استان به این خاطر است که تمام هویت و وضعیت آنها سراسر ایثار، جهاد، فداکاری و ارزش است و اینکه در راستای امر به معروف و به عنوان اسوه و الگو به جامعه معرفی شوند.


حسین کلانتری سردار جواد عظیمی فر و سردار عوض شهابی فر را مفاخر بزرگ استان قلمداد کرد و گفت: این افتخاری بزرگ و ماندگار در تاریخ این استان خواهند ماند که این دو عزیز و بزرگوار با  تاریخچه رشادت و مردانگی مردان شجاع و دلیر این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس بوده و کسب نشان درجه یک نصر از دست مبارک مقام معظم رهبری از افتخارات آنهاست.

سردار جواد عظیمی فر با اینکه به دلیل آثار جانبازی، جراحات و رنج های ناشی از هشت سال دفاع مقدس در ماه های اخیر در وضعیت سخت بیماری و درمان قرار دارد اما همچنان سربازی فداکار و وفادار به انقلاب، نظام، امام راحل و ولایت است و ثابت کرده است که در چنین وضعیت و شرایطی و با ۷۰ درصد جانبازی به نمایندگی از یاران شهید خود و جامعه ایثارگری می توان در عرصه های مختلف باز هم ایفای نقش نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: