« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
بهبهان
با حضور دکتر ابراهیم ابراهیمی نماینده وزیر علوم و مسئول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کارگاه های آموزشی آشنایی با قانون و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با حضور دکتر ابراهیم ابراهیمی نماینده وزیر علوم و مسئول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کارگاه های آموزشی آشنایی با قانون و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی  در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

در این کارگاه های آموزشی که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد دکتر ابراهیمی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برای  اعضای هیات علمی در خصوص جایگاه هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و اعضای هیات علمی سخنرانی نمود.

دکتر ابراهیمی برگزاری چنین کارگاه‌هایی را گامی موثر برای کاهش تخلفات اداری ارزیابی کرده و با مهم دانستن آموزش کارکنان و انتقال قوانین و مقررات اداری به آنان با ذکر احادیثی از ائمه اطهار، بر لزوم افزایش تعهدات کاری و اخلاق حرفه‌ای در محیط کار تأکید نمودند و در ادامه اظهار داشت اگر در یک سیستم و مجموعه تخلف اداری رخ دهد، ممکن است به خاطر عدم آگاهی کافی کارکنان به قوانین و مقررات اداری باشد لذا تشکیل چنین کارگاه‌هایی در جهت ارتقاء دانش کارکنان ضروری است.

سیدروح اله حسینی معاون دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت علوم نیزدر سالن آمفی تئاتر دانشکده منابع طبیعی برای کارکنان دانشگاه در خصوص جایگاه هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان سخنرانی نمود.

حسینی در این کارگاه ضمن مرور قوانین و مقررات مرتبط با تخلفات اداری، به تشریح فرآیند رسیدگی به تخلفات در سطح دانشگاه‌ها پرداخت و با پاسخ به سوالات کارمندان دانشگاه در حوزه قوانین ومقررات ابراز امیدواری کرد با همدلی بیشتر بین تمامی کارکنان علاوه بر بهبود سطح خدمات، شاهد کاهش پرونده‌های مرتبط با تخلف‌های اداری در سطح تمام دانشگاه‌های کشور باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: