« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
حمیدرضا طیب نیا:
نهم دیماه نشان داد که تنها راه و رمز حل معادله ساختگی مشتبه شدن حق وباطل توسط دشمنان خارجی وفتنه گران داخلی ، بصیرت و معرفت همراه با درک ولایت است.
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا:بصیرت در لغت به معنای عقیده قلبی، شناخت، یقین، زیرکی و عبرت آمده است.

 از نظر قرآن، بصیرت، نیاز اساسی بشر است و خداوند برای این که انسانها به این حالت دست یابند، همه شرایط و بسترهای لازم را فراهم آورده، بطوری که همه موجودات و آفریده های جهان را  مایه بصیرت معرفی می کند؛ به همین دلیل  انسانها با بررسی و دقت در آفریده های جهان که خود  نشانه ها و آیات الهی اند، می تواند فراتر از ظاهر و کارکردهای عادی و معمولی آن ها، به حقایقی دست یابد که وی را به مسیر درست زندگی هدایت می کند.

آیات متعدد الهی تاکید بر بصیرت دارد ودر نتیجه این ‌آیات در می یابیم که  رسیدن به توحید ناب و شناخت حقیقت قدرت و توانایی الهی، یکی از مهم ترین آثار و کارکردهای بصیرت است.

《أَدْعُوا إِلَی اللَّهِ عَلَی بَصِیرَةٍ》 رسول الله در این آیه دعوت به معبود الهی  را دعوتی میداند   که با یقین و اطمینان و از روی بصیرت کامل و معرفتی  که حق و باطل را از هم جدا می سازد.

نبی اکرم (ص) درباب اهمیت وارزش بصیرت چنین میفرمآیند: کور آن نیست که چشمش نابینا باشد، بلکه کور (واقعی) آن کسی است که دیده بصیرتش کور باشد.

روز نهم دیماه در تاریخچه جمهوری اسلامی ایران به یوم اللهی تاریخ ساز ومستدل وغیر قابل انکار مبدل گردیده وهمانند روز جهانی قدس که فریادی رسا علیه صهیونیزیم جهانی است ،  روز نکبت ورسوایی وذلت وخواری فتنه گرانی است که سمبل آشوب وفتنه و تخریب وتوطئه بودند وهستند و البته منشور جاودانه و جامعی از اتحاد وهمبستگی وعزت واقتدار وهوشیاری وبیداری ملت رشید ایران اسلامی مبدل گردید.

به دور از هر حاشیه باید به این مهم توجه کرد که در چله اول انقلاب واخیرا در ابتدا و شروع چله دوم ،فتنه هایی با رمز های متفاوت وبهانه های گوناگون وگاها در بزنگاهها چه در اوج پیشرفت واقتدار ملت ( ۱۳۸۸)وچه در بدترین شرایط تحر یمها  وفشارهای بی سابقه اقتصادی بر ملت انقلابی ما وارد گردید وپیرامون همین موضوع باید گفت که آیا دشمنان انقلاب  (استکبار جهانی آمریکای جنایتکار ،رژیم غاصب ونامشروع صهیونیستی،رژیم های مرتجع منطقه وفتنه گران فراری وسلطنت طلبهای بی خاصیت وعقیم )میتوانستند تنها با تکیه بر خود این همه فتنه وموج سواری برآشوبها وتخریب وغارت اموال عمومی وحتی قتل وجنایت ها را ان هم به خیال واهی وخام خودشان  برای براندازی وتغییر نظام عامل به چنین غلطهایی بشوند ؟

قطعا جواب منفی است با این وجود باید کنجکاو شد و بررسی کرد وببینیم که کدام اتاق فکر داخلی کار چاق کن ومسبب بهانه و آب ریختن در آسیاب دشمنان است. هر چه به هسته جواب سوال  نزدیکتر  میشویم فهم درک نتیجه روشن تر میشود.

بعد از رحلت حصرت امام خمینی (ره) اولین جرقه این فتنه ها درسال ۷۸ وحادثه کوی دانشگاه که عاملانی در این غائله مصطفی معین، مجید انصاری، موسوی‌لاری، فائزه هاشمی، فاطمه کروبی، مصطفی تاج‌زاده، عبدالله نوری، درودیان، اکبر گنجی، ابراهیم اصغرزاده، علی افشاری، احمد باطبی، عباس عبدی و... از جمله لیدرهای معروفی بودند که آن را هدایت می‌کردند.

فتنه اکبر فتنه ۸۸ بود که ملت ایران با توجه به عملکرد بی نظیر دولت وقت (دولت نهم ) که به تعبیر رهبر معظم انقلاب پرکارترین وخدوم ترین و کار آمدترین دولت درهمه دورانها معرفی میشود وهمچنین  عرصه مناظره تاریخی ملت را براین کرد که در سخت ترین وپیچیده ترین شرائط سیاسی آن سال ، رای بی سابقه در واقع به تحکیم نظام داده شود ورقیب راهی جز ادعای تقلب آن هم با اختلاف بیش از ۱۱ میلیون را پیش رو ندید  وعاملان این غائله کروبی وموسوی و فائزه هاشمی و...واتاق فکر آنها خاتمی وهاشمی بودند.

و امسال با آعاز چله دوم انقلاب،   فتنه ۹۸ رقم خورد که با بهانه گرانی بنزین ( گرانی  بی سابقه وخارج از برنامه بنزین ودر زمانی غیر متعارف، که مردم میخواستند تازه  کمی از شدت  فشارهای اقتصادی وتورم بی سابقه سر بلند کنند یکباره توسط دولت ومجلس   بر ملت تحمیل شد) اتفاق افتاد و متاسفانه باعث شد تا خسارات فراوان به بیت المال وخدمات عمومی و رفاهی کشور وارد شود. عاملان این غائله خسارت بار ناکامان در تدبیر ومدیریت اجرایی واز پیش باختگان سوء مدیریت ووکلای معامله گر وسود جو وبی تفاوت به مردم درمجلس بودند و کسانی بودند که هرز گاهی فرافکنی کرده وملت را درگیر امواج انحرافی میکنند وکسانی بودند که شمشیر تیز عدالت قوه قضایئه را بیخ گوش خود می دیدند و عرصه رابر خود تنگ دیدند وشاید احساس کردند نیاز به تنفس دارند.

وبا نتیجه گیری از این فتنه ها در می یابیم که آری همیشه این خناسان کور دل وجاهلان روغنفکر ودشمنان قسم خورده ولایت وتکیه کنندگان ومرعوبان به غرب که هرگز  حقیقت ملت را درک نکرده اند آبها در آسیاب پوشالی دشمنان ریخته اند و جنگ با هدف براندازی نظام آمده بودند و  بارها اسیر وعده های  سر خرمن دشمنان ابلیس صفت انقلاب شدند   اما غافل از این بودند که وعده های اموی تقریبا ۱۴۰۰ سال پیش ، برای عمارت ری  هرگز محقق نشد وحتی از گندم  ملک ری   هم بی نصیب شدند. فراموش کردند که جمهوری اسلامی صاحبی دارد بنام آقا امام زمان (عج) همان صاحبی که جد شهیدش، وعده حتی نخوردن گندم ری را به پسر خبیث سعد داده بود. و مالک اشتری امام زمان در زعامت جمهوری اسلامی دارد که تدبیرش و ذکاوتش فوق تمام تدبیرها وعقلهای مدعی در عالم است واین مالک همان ناخدای کشتی انقلاب  است که تا به امروز حتی اجازه یک نگاه چپ به جمهوری اسلامی را نداده وهمواره مدیریت ودرایتش ، ناخداگاه مورد تحسین دوست ودشمن است واو همان ولی فقیهی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی چه زیبا درباره او بیان آسمانی نمود وحجت بر ما وارثان انقلاب تمام کرد وفرمود :پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد.

همه فتنه های مذکور بعد از رحلت امام (ره) خیلی واضح به ما نشان می دهد که عده ای درلباس خواص بی بصیرت اما متنفذ ،این وصیت وفرموده آن امام حقیقت را یا درک نکرده اند ویا به عمد جبهه باطلی رادر مقابل جبهه حق علم کرده اند تا همانند ابوسفیان وفرزندان نامشروعش  برای عموم جامعه اسلامی حق وباطل را مشتبه کنند و جامعه اسلامی را غرق در فتنه ها وبه تبع آن مصیبتها کنند.

امروز شعار ملت هوشیار ،بصیر،بیدار وانقلابی ایران اسلامی درمقابل هر فتنه گری همان شعار مولایمان ،سید الشهداء (ع) یعنی هیهات من الذله می باشد ودشمنان خارجی وفتنه گران روز به روز  رو  سیاهتر داخلی بدانند تا رساندن  این انقلاب به دست صاحب اصلی آن وظهور منجی عالم بشریت وانقلاب مهدویت وتشکیل تمدن نوین وبزرگ اسلامی حامی ولایت واندیشه های پیامبر گونه او خواهند بود واین خط قرمز نقطه حساس شور وشعور وبصیرت ملت است.

یو الله نهم دیماه سالروز شور ،حماسه،ایثار ،تعهد ،معرفت وبصیرت حول محور انقلاب وولایت و واکسینه شدن نظام در برابر فتنه ها  وروز نکبت ،رسوایی وذلت دشمنان خارجی وفتنه گران داخلی  انقلابی نما ،بر ملت بصیر وولایت مدار ایران اسلامی مبارکباد.

ارادتمند همه ملت ایران :حمیدرضا طیب نیا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
آتوسا باژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
واقعا عالی بود
احسنت آقای طیب نیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
واقعا عالی بود احسنت دایی عزیزم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
واقعا عالی بود احسنت دایی عزیزم
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
درودبربرادرانقلابی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: