« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
سیاسی
ششمین جلسه شورای اداری شهرستان لنده ظهر امروز با محوریت انتخابات و تاکید بر حضور مردم و مسولان در مراسم یوم الله 9 دی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار لنده در ششمین جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه هم اکنون در بحث جذب اعتبارات از سه منبع اعتبارات استانی ،ملی و بنیاد علوی برخوردار هستیم گفت:اقدامات عمرانی خوبی در شهرستان لنده انجام شده اما کافی نیست  و باید کارهای جدید و مبتکرانه ای در حوزه شهری انجام شود.

سید خدادوست موسوی اظهار داشت:در حوزه شهری تا کنون کم کاریهای شده که امیدواریم با درایت بیشتر شهرداری و شورای شهر اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.


رئیس شورای اداری شهرستان لنده گریزی به انتخابات زد و با بیان اینکه انتخابات ازمونی برای مدیران هست گفت:مسوولان در انتخابات کاملا بی طرف عمل کنند و انتظار داریم براساس ماده ۱۱ انتخابات در زمینه تامین امکانات و نیروی انسانی نهایت همکاری را با فرمانداری داشته باشند.

مهندس موسوی افزود:وظیفه همه دستگاههای اجرایی ؛ناظرین و نیروهای نظامی و انتظامی تلاش برای انتخاباتی سالم، پرشور و بامشارکت حداکثری مردم است.

در این جلسه که  ظهر امروز با محوریت: گزارش عملکرد دستگاهای اجرایی توسط مدیران مربوطه ؛ تمهیدات لازم برای کلنگ زنی یا افتتاح پروژهای عمرانی در دهه مبارک فجر ؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و برپایی یوم الله 9 دی ماه  برگزار شد مدیران دستگاههای :تبلیغات اسلامی؛نماینده بنیاد علوی؛اداره برق؛اداره صنعت معدن و تجارت؛جهاد کشاورزی ؛آبفای شهری ؛شهرداری ؛نیروی انتظامی و سپاه ناحیه لنده گزارش از عملکرد 9 ماهه خود را تشریح نمودند.

در ادامه تکریم ارباب رجوع،تعامل مدیران بانکها با مسولین و حضور آنها در جلسات و برنامه های مختلف فرهنگی و از جمله مناسبتها ؛صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی ؛  نظارت و کنترل بازار و تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بامشارکت حداکثری مردم و حضور فعال در یوم الله 9 دی از دیگر تاکیدات فرماندار و سایر مسولان در شورای اداری این شهرستان بود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
براتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
واقعا متاسفم این هم شد جلسه. کو کار ،اگر کاری شد پس چرا گزارشی ارائه نمی شود.ایا جز فعالیت بنیاد چیزی هم برای گفتن داشتند فرماندار و مدیرانش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: