« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
در سالروز عملیات کربلای ۴ صورت گرفت؛
در عملیات کربلای چهار 44 رزمنده از استان کهگیلویه و بویراحمد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که 4 نفر از شهدای این عملیات رزمندگانی از شهرستان لنده بودند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:این برنامه‌ عصر روز چهارشنبه 4 دی ماه در روستای قیام از توابع شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت. در این دیدار مادر و برادر شهید فرهمندی نژاد حضور داشتند و از حضور اعضاء انجمن جوانان که باعث شدن یاد و خاطره شهدا، بخصوص شهدا عملیات کربلای 4 زنده بماند ، تقدیر و تشکر کردند


اعضاء انجمن جوانان در همان لحظه ورود به روستای قیام در گلزار شهدای این روستا حاضر شدن و به مقام شامخ شهدا ادا احترام کردند و در ادامه به دیدار خانواده شهید والامقام علی فرهمندی نژاد رفتند


این برنامه‌ عصر روز چهارشنبه 4دی ماه در روستای قیام از توابع شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت. در این دیدار مادر و برادر شهید فرهمندی نژاد حضور داشتند و از حضور اعضاء انجمن جوانان که باعث شدن یاد و خاطره شهدای بخصوص شهدا عملیات کربلای 4 زنده بماند ، تقدیر و تشکر کردند.


عملیات کربلای ۴ عملیات نظامی تهاجمی نیروهای مسلح ایران در جنگ ایران و عراق بود، که در دی‌ماه ۱۳۶۵ انجام شد.


در این عملیات 44 رزمنده از استان کهگیلویه و بویراحمد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که 4 نفر از شهدای این عملیات رزمندگانی از شهرستان لنده بودند.



شهید علی فرهمندی نژاد در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین