« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
بهبهان
مسابقات بزرگ قرآن و عترت به همت کانون قرآن و عترت با همکاری بسیج دانشجویی، کانون های عفاف و حجاب، شهداء، مهدویت ،نهاد مقام معظم رهبری و مدیریت امور فرهنگی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مسابقات بزرگ قرآن و عترت به همت کانون قرآن و عترت با همکاری بسیج دانشجویی، کانون های عفاف و حجاب، شهداء، مهدویت ،نهاد مقام معظم رهبری و مدیریت امور فرهنگی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

محمد حسین هاشمی دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را اعتلاي دانش، ايمان، اخلاق و بصيرت ديني و توسعه فضاي معنوي و قرآني  و نیز زمينه‌سازي انس و الفت دانشجویان با قرآن كريم و سيره معصومين(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها در میان دانشجویان عنوان کرده و افزود برگزیدگان برای رقابت با منتخبان قرآنی سایر دانشگاه ها به جشنواره ملی معرفی و از تسهیلات ویژه ای برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر برگزاری مستمر و پیوسته محافل قرآنی و ایجاد کرسی‌های تلاوت قرآنی تصریح کرد: اینگونه فعالیت‌ها نشان از اهمیت و جایگاه ویژه و نقش قرآن کریم برای نزدیکی و تقرب به خداوند متعال است.

دبیر کانون قرآن و عترت از برگزاری این مسابقات در دو روز و در دو بخش قرائت و احکام خبر داد و افزود بیش از74 نفر از دانشجویان در این مسابقات شرکت کردند که در رشته احکام به ترتیب آقای مجتبی مومنی و خانم ها مریم بهروز و بهاره آتشین رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته مفاهیم نیز آقایان علی پاپی زاده و مجید غریبی بحری و خانم معصومه جمشیدی به ترتیب رتبه های برتر را بدست آوردند.

شایان ذکر است به برگزیده گان این دوره مسابقات هدایای ارزنده ای همچون کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و قم اهدا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: