« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
میر کل کمیته امداد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح «هر کارمند یک حامی» به‌منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد در استان اجرایی شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرایی شدن طرح «هر کارمند یک حامی» در استان، گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش روزافزون مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان است.


وی بابیان اینکه امید است که اجرای این طرح سبب حامی دار شدن تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شود، افزود: بسترهای الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت آسان‌تر کمک‌های نقدی حامیان و مردم این استان به ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان فراهم‌شده است.

مبشری ادامه داد: حامیان و مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی به‌طور مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد این استان واریز کنند.

وی تصریح کرد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و یا نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین روش‌های دیگر برای پرداخت کمک‌های نقدی حامیان و مردم این استان به ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان است.

مبشری با یادآوری اینکه ۱۰ هزار و ۶۷۰  نفر از ایتام و فرزندان محسنین در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: پنج هزار و ۶۳۷ نفر از این تعداد معادل ۵۳ درصد چشم‌انتظار حمایت افراد حامی و خیران نیکوکار بومی و غیربومی هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هم‌اکنون 7001 حامی بومی و غیربومی ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان را حمایت می‌کنند.

 وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 150 نفر از کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند، گفت: امیدواریم که همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در طرح «هر کارمند یک حامی» پیش‌قدم شده و با تعامل، همدلی و انسجام دستگاه‌ها، فیض خدمت به ایتام و نیازمندان برای همه افراد جامعه فراهم شود.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: