« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: ۵۰ نفر از متقاضیان اشتغال این اداره به مدت ۱۷۲ ساعت توسط راهبر شغلی گیاهان دارویی آموزش داده شدند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، ضمن بازدید از کلاس آموزش کاشت گیاهان دارویی توسط راهبر شغلی، بابیان اینکه سیاست اصلی کمیته امداد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است، گفت:  مشاغل خانگی، خوداشتغالی، کارآفرینی، کاریابی، تعامل با کارآفرینان و  در حال حاضر، طرح راهبران شغلی از عمده‌ترین برنامه‌های کمیته امداد جهت اشتغال‌زایی مددجویان در بخش‌های مختلف است.

وی به طرح آموزش کاشت گیاهان دارویی توسط راهبر شغلی اشاره و بیان کرد: در این زمینه ۵۰ نفر از متقاضیان به مدت ۱۷۲ ساعت در دوره‌های آموزشی این طرح شرکت کردند.


حیدری تصریح کرد: کمیته امداد پس از آموزش این افراد توسط راهبر شغلی و صدور کارت مهارت که با نظارت فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود به متقاضیان تسهیلات اشتغال پرداخت می‌کند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج تأکید کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال در این نهاد، به‌صورت هدفمند و با نظارت دقیق انجام می‌شود و این نهاد قبل از پرداخت تسهیلات اشتغال با شناسایی استعداد و توان مددجویان تسهیلات پرداخت کرده و بعد از پرداخت نیز نظارت و رصد بر طرح اجرایی مددجویان را رها نمی‌کند تا به اشتغال پایدار منجر شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۳ نفر از مددجویان این نهاد در دوره‌های آموزشی و پایدارسازی طرح‌های اشتغال در حال آموزش هستند، گفت: اعتباری بیش از ۲۳۰ میلیون تومان در این خصوص در نظر گرفته‌شده است.

حیدری افزود: کمیته امداد منطقه یک یاسوج نسبت به تعهدات سال جاری خود در زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای مددجویان ۱۶۳ درصد رشد داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین