« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: در زمینه کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این اداره 113 میلیون و 700 هزار تومان کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و کمک شهریه به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ازجمله اقدامات کمیته امداد به‌منظور فراهم نمودن زمینه‌ی ادامه تحصیل و پیشرفت این قشر از جامعه هدف است.


وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۰۵۵ دانش‌آموز و دانشجو-۸۵۰ دانش‌آموز و ۲۰۵ دانشجو- از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، اظهار کرد: در همین زمینه در سال تحصیلی جاری 113 میلیون و 700 هزار تومان کمک‌هزینه تحصیلی و کمک شهریه به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد این اداره پرداخت شد. 

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه‌شده به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت باهدف ارتقاء سطح تحصیلی و علمی آن‌ها صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد : برگزاری دوره‌های آموزشی، اردوهای تخصصی ، کلاس‌های تقویتی و مشاوره‌های تحصیلی و شغلی از دیگر خدمات فرهنگی ارائه‌شده این نهاد به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: