« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
استاندار بوشهر، خبر داد:
استاندار بوشهر ، گفت: با توسعه زیرساخت‌های تولید میگو، ظرفیت تولید این آبزی در استان بوشهر، به بالای ۵۰ هزار تن در سال افزایش می‌یابد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، عبدالکریم گراوند ، اظهار کرد: استان بوشهر، در ابعاد مختلف دارای ظرفیت‌های مهمی در تولید و اشتغال است.

استاندار استان بوشهر، بیان کرد: در حالیکه رد استان بوشهر توسعه کشت گلخانه‌ای مورد توجه است؛ در این راستا هدف گذاری امسال 300 هکتار است.

او، از راه‌اندازی 303 هکتار کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر تا این لحظه خبر داد و گفت: در عرصه آبزی‌پروری ظرفیت مطلوبی در استان ساحلی بوشهر وجود دارد.

این مقام مسئول استان بوشهر از آغاز عملیات اجرائی بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در شمال استان بوشهر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بزرگترین شهرک شیلاتی کشور توسط بخش خصوصی آغاز شده است.

استاندار استان بوشهر مساحت این شهرک شیلاتی را 2635 هکتار دانست و تصریح کرد: حداقل 50 درصد ظرفیت تولید این شهرک تا سال آینده وارد چرخه تولید می‌شود.

گراوند، بازار داخلی و خارجی میگو را مطلوب ارزیابی کرد و متذکر شد: امسال در استان بوشهر 21 هزار تن میگوی پرورشی تولید شد که با بهره‌برداری از شهرک شیلاتی تولید میگوی پرورشی افزایش می‌یابد.

او، تولید 50 هزار تن میگوی پرورشی در سال را از برنامه‌های استان بوشهر دانست و تاکید کرد: با توسعه زیرساخت‌های آن ظرفیت تولید این آبزی در استان به بالای 50 هزار تن در سال افزایش می‌یابد

استاندار بوشهر به توسعه طرح‌های اشتغال روستایی در این ساتان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با بهره‌گیری از ظرفیت اعتبارات صندوق ذخیره ارزی طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر توسعه یافته که 100 درصد این اعتبارات جذب شده است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین