« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
محمد ظاهر آخش
طبق فرمایش حضرت امام(ره) که می فرمایند:میزان رای ملت است،عرض می کنم که آقای استاندار لطفا دموکراسی را محترم بشمارید....
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد ظاهر آخش:تشکیل هیات های اجرایی برگزاری انتخابات از اولویت های  مهم کاری این روزهای وزارت کشور و فرمانداری ها می باشد.

موج اعتراضات به چیدمان و تعداد افراد انتخابی از طیف های سیاسی مختلف ،این روزها از اکثر شهرستانهای این استان به گوش می رسد که بیشتر حکایت از یکجانبه عمل کردن و سیاسی محض عمل کردن دست اندرکاران امر می باشد.

جدای از این موضوع که افراد منتخب از معتمدین و بزرگان بوده و در این خصوص شکی نیست،اما نادیده گرفتن آمار رای دهندگان هر شهرستان موضوع اصلی بحث می باشد. یا نباید مدعی دموکراسی و اصلاحات باشیم یا باید به آن جامه عمل بپوشانیم. قطعا هر طیفی میزان سبد آرا خود را در سطح منطقه اش می داند.

به عنوان مثال در شهرستان لنده آمار حکایت از نسبت ۷۵ درصد اصولگرا و ۲۵ درصد اصلاح طلب دارد و اختصاص نسبت مساوی پنجاه پنجاه درانتخاب عوامل هیت اجرایی یعنی همان نادیده گرفتن دموکراسی و صرفا حاکم بودن مسوولان وقت.

لذا  طبق فرمایش حضرت امام(ره) که می فرمایند:میزان رای ملت است،عرض می کنم که آقای استاندار لطفا دموکراسی را محترم بشمارید.

محمدظاهر آخش شهروند لنده
۱۵ آذر ماه 98


 مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال نظرات و یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
فقط دو اصولگرا انتخاب شد ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
ترکیب از نظر کمیت خوبه ولی از نظر کیفیت خوب نی
.....
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
با نظر شما کاملا موافق واعتدال خوبه ولی کاش به دوستان نظارت هم این تذکر داده شود که گزینشی عمل کردند وهرکس رامعرفی کردند از دم تیغ گزراندند مگر این افراد چکار کردند که می بایست میدان به جوانترها داده نشد از طرف هیت نظارت
شهروند مطالبه گر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
انصافا همیشه ادم منتقدی هستم ولی انصاف در این دوره خدایش رعایت شد

کیوان رفیعی اصلاح طلب
علیرضا فاضلی اصلاح طلب
احسان حبیبی اصلاح طلب
مولا خرمی اصلاح طلب

بهمن محمدی اصول گرا
عیسی تقوی اصول گرا
حمید دهقان اصول گرا
نورعلی کاظمی اصول گرا

عالی انتخاب شد چهار نفر اصلاح طلب و چهار نفر اصول گرا این کجاش عدالت نیست انصاف باید داشته باشیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین